Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 22:14Det sägs att man är mycket mer benägen att åka på förkylningar och annat elände när man har formtoppat sig så se det som ett bra tecken. 🙂
Stort lycka till och ha det superskoj! (t+)
Det sägs att man är mycket mer benägen att åka på förkylningar och annat elände när man har formtoppat sig så se det som ett bra tecken. 🙂
Stort lycka till och ha det superskoj! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 09:55Ja hoppas det går bra idag! Ha kul!
Ja hoppas det går bra idag! Ha kul!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 10:07Idealiska förhållanden, som gjort för en maradebutsucce. Go girl, utvilad och ett underbart löpväder. Lycka till!
Idealiska förhållanden, som gjort för en maradebutsucce. Go girl, utvilad och ett underbart löpväder. Lycka till!
Quote from Sissel Svanøe on 14 November 2010, 11:50Det är bra att ha lite skavanker innan ett lopp för då har man något att hänvisa till om det inte går som man tänkt sig.
Lycka till idag. Det går säkert kalasbra!
Det är bra att ha lite skavanker innan ett lopp för då har man något att hänvisa till om det inte går som man tänkt sig.
Lycka till idag. Det går säkert kalasbra!
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2010, 20:26Hej alla!
Vill bara berätta att jag klarade det!!! 😀
Första halvmaran gick perfekt och enligt plan och landade på 2:20. Andra halvan gick bitvis väldigt tungt pga mycket regnande mellan ca 22 och 36 km. I 6 plusgrader är det väldigt kallt kan jag säga
Hej alla!
Vill bara berätta att jag klarade det!!! 😀
Första halvmaran gick perfekt och enligt plan och landade på 2:20. Andra halvan gick bitvis väldigt tungt pga mycket regnande mellan ca 22 och 36 km. I 6 plusgrader är det väldigt kallt kan jag säga
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:34Grattis! (t+)
Grattis! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:34Visste jag väl;) Ett STORT GRATTIS Sylvia! Va,ställer du in din gympa:D
Visste jag väl;) Ett STORT GRATTIS Sylvia! Va,ställer du in din gympa:D
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:40Grattis.
Grattis.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 20:48Sylvia kan ju inte köra både ett återhämtningspass på någon mil i morgon + gympa. 😉
Liten varning. Bli inte förvånad om du är lite stel i morgon och kanske snäppet stelare på tisdag.
Vissa känner mer stelhet 2 dagar efter.Tillhör(de) själv den typen.
Sylvia kan ju inte köra både ett återhämtningspass på någon mil i morgon + gympa. 😉
Liten varning. Bli inte förvånad om du är lite stel i morgon och kanske snäppet stelare på tisdag.
Vissa känner mer stelhet 2 dagar efter.
Tillhör(de) själv den typen.
Quote from ellen olsson on 14 November 2010, 20:51Grattis Sylvia!
Grattis Sylvia!