Quote from Guest on 1 December 2007, 21:48Kan inte ni, Christer Gustavsson, Sara Gis, Jonas Ljung och Anders Sandegård, tillsammans sätta ihop Funbeats träningsprogram för marathon? Ni är erfarna och har massor med kunskap om maror. Jag tror att det skulle bli en väldigt uppskattad del för många
Kan inte ni, Christer Gustavsson, Sara Gis, Jonas Ljung och Anders Sandegård, tillsammans sätta ihop Funbeats träningsprogram för marathon? Ni är erfarna och har massor med kunskap om maror. Jag tror att det skulle bli en väldigt uppskattad del för många
Quote from Funbeat user on 1 December 2007, 21:58Vilken bra idé!!!
Vi är många marathon-blåbär som ska ta sig runt i Stockholm. Vore kul om man kunde tacka Funbeat den dan man tar sig i mål. 🙂
Vilken bra idé!!!
Vi är många marathon-blåbär som ska ta sig runt i Stockholm. Vore kul om man kunde tacka Funbeat den dan man tar sig i mål. 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 2 December 2007, 01:23Fantastiskt bra idé
Fantastiskt bra idé
Quote from Johan T on 2 December 2007, 08:16Bra idé, men jag skulle inte kunna göra träningsprogram som är lika bra som Szalkais på marathon.se, utan att skriva av dem.
Bra idé, men jag skulle inte kunna göra träningsprogram som är lika bra som Szalkais på marathon.se, utan att skriva av dem.
Quote from Urban Nilsson on 2 December 2007, 09:42Jag tror nog att ni skulle kunna det tillsammans. Strukturen för Schalkais program är ju enkel. Periodiserad mängd eskalerande till en pik 4 veckor innan. Tempo/fartlek/intervaller 10% med betoning på tröskel i början och fart mot slutet. 20% medelfart oc
Jag tror nog att ni skulle kunna det tillsammans. Strukturen för Schalkais program är ju enkel. Periodiserad mängd eskalerande till en pik 4 veckor innan. Tempo/fartlek/intervaller 10% med betoning på tröskel i början och fart mot slutet. 20% medelfart oc
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 12:29allt som är bra kan bli bättre och allt som är perfekt är felbedömt 😉
gammal dressyr devis.säker har de ovan nämda synpunkter på maraprogrammen.
ta chansen och gör ett bättre
allt som är bra kan bli bättre och allt som är perfekt är felbedömt 😉
gammal dressyr devis.
säker har de ovan nämda synpunkter på maraprogrammen.
ta chansen och gör ett bättre
Quote from mårten jansson on 2 December 2007, 12:29Jag tycker att ni ska prata med marathon.se! Om det bara framgår tydligt att det är deras program så kanske de bara tycker att det är bra att deras program finns här!
Jag tycker att ni ska prata med marathon.se! Om det bara framgår tydligt att det är deras program så kanske de bara tycker att det är bra att deras program finns här!
Quote from Bjarne Lewin on 2 December 2007, 12:32Jag tror att funbeat skulle vinna väldigt mycket på en funktion där man enkelt kan lägga in ett träningsprogram i stället för att tragga med att mata in träningspass efter träningspass.
Sen så är det ju inte bara program för att springa marathon som gäll
Jag tror att funbeat skulle vinna väldigt mycket på en funktion där man enkelt kan lägga in ett träningsprogram i stället för att tragga med att mata in träningspass efter träningspass.
Sen så är det ju inte bara program för att springa marathon som gäll
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 12:45Funktionalitet för att parsa ett excel-ark för att lägga till i Funbeat är helt klart något som jag också önskar.
Funktionalitet för att parsa ett excel-ark för att lägga till i Funbeat är helt klart något som jag också önskar.
Quote from Fredrik Närenfors on 2 December 2007, 14:35Oh Yeah. Nu börjar vi snacka intressanta ting. Viljan att träna har de flesta av oss, men förmågan att lägga upp ett bra träningsprogram och sen följa det saknar de flesta av oss.
Att kunna importera ett träningsprogram från exempelvis Excel vore en rikti
Oh Yeah. Nu börjar vi snacka intressanta ting. Viljan att träna har de flesta av oss, men förmågan att lägga upp ett bra träningsprogram och sen följa det saknar de flesta av oss.
Att kunna importera ett träningsprogram från exempelvis Excel vore en rikti