Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 22:34Daniel - vilken kille (t+)(t+)(t+)
Inte nog med att Du engagerar Dig - Du är ju himla snabb att verkställa dessutom! Vilket bra program! Jag har nu läst in det i min träningskalender. Kommer att komplettera med några spinningpass (Bra för kondisen och
Daniel - vilken kille (t+)(t+)(t+)
Inte nog med att Du engagerar Dig - Du är ju himla snabb att verkställa dessutom! Vilket bra program! Jag har nu läst in det i min träningskalender. Kommer att komplettera med några spinningpass (Bra för kondisen och
Quote from Urban Nilsson on 15 December 2007, 09:30😀
Hoppas det går bra.
😀
Hoppas det går bra.
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 10:22I´ll do my very best Sir
I´ll do my very best Sir
Quote from Camilla Maunu on 24 December 2007, 12:17Det verkar ju inte ha blivit så än, men när denna funktionen inte längre är en betafunktion, så tror jag det kan bli aktuellt att man kan ta bort program. Iaf att den som skapat programmet kan göra det.
Det verkar ju inte ha blivit så än, men när denna funktionen inte längre är en betafunktion, så tror jag det kan bli aktuellt att man kan ta bort program. Iaf att den som skapat programmet kan göra det.
Quote from Funbeat user on 24 December 2007, 23:24Vore mindre bra om programmet togs bort om någon följer det och inte skriver ut. Men å andra sidan kanske skaparen vill uppdatera. Det vore nog också bra att ha en kommentarsfunktion där både skaparen och andra kan kommentera programmet.
Vore mindre bra om programmet togs bort om någon följer det och inte skriver ut. Men å andra sidan kanske skaparen vill uppdatera. Det vore nog också bra att ha en kommentarsfunktion där både skaparen och andra kan kommentera programmet.