Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 13:46Daniel - Du är ju en hejare på träningsupplägg.
Har Du något som passar Göteborgsvarvet den 17 maj under två timmar? Jag är just nu och stabiliserar mig på en timme på milen men behöver stöd i upplägget för fartlek & tempoträning och när jag behöver lägg
Daniel - Du är ju en hejare på träningsupplägg.
Har Du något som passar Göteborgsvarvet den 17 maj under två timmar? Jag är just nu och stabiliserar mig på en timme på milen men behöver stöd i upplägget för fartlek & tempoträning och när jag behöver lägg
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 13:46Daniel - Du är ju en hejare på träningsupplägg.
Daniel - Du är ju en hejare på träningsupplägg.
Quote from Urban Nilsson on 14 December 2007, 14:02Jag ska kolla. Jag har nog aldrig lagt upp något schema för halvmara men jag ska läsa på lite hur strukturen ser ut och fixa ett program.
En liten varning dock, jag tar inget ansvar för något program. De är upplagda utifrån mig och mina inlästa kunskaper
Jag ska kolla. Jag har nog aldrig lagt upp något schema för halvmara men jag ska läsa på lite hur strukturen ser ut och fixa ett program.
En liten varning dock, jag tar inget ansvar för något program. De är upplagda utifrån mig och mina inlästa kunskaper
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 14:22Så man kan inte stämma dig då om man inte kommer under 3 timmar 😉 attans..... 😀 Stort tack för din insats 🙂
Så man kan inte stämma dig då om man inte kommer under 3 timmar 😉 attans..... 😀 Stort tack för din insats 🙂
Quote from Urban Nilsson on 14 December 2007, 14:40No problemo! Schemat låg ju ändå och skräpade. Jag körde LL på 2:29 det året jag körde det där schemat. Jag hade lite andra kilometertider då förvisso.
No problemo! Schemat låg ju ändå och skräpade. Jag körde LL på 2:29 det året jag körde det där schemat. Jag hade lite andra kilometertider då förvisso.
Quote from Viktor Wrede on 14 December 2007, 14:42Skulle oxå bli megaglad för ett program under 2 h på Gbg-varvet!!
Skulle oxå bli megaglad för ett program under 2 h på Gbg-varvet!!
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 16:31Daniel
Du är jättebussig som engagerar Dig i oss alla (t+)
Daniel
Du är jättebussig som engagerar Dig i oss alla (t+)
Quote from Urban Nilsson on 14 December 2007, 17:40Tack Harald!
Det var ungefär samma princip bakom halvmaraupplägget som övriga längre distanser. Det ligger publicerat nu.
Om halvmaraupplägget ser lite tjatigt ut så beror det på att jag själv gillar att köra samma samma under ett upplägg. Byt t ex ut f
Tack Harald!
Det var ungefär samma princip bakom halvmaraupplägget som övriga längre distanser. Det ligger publicerat nu.
Om halvmaraupplägget ser lite tjatigt ut så beror det på att jag själv gillar att köra samma samma under ett upplägg. Byt t ex ut f
Quote from Viktor Wrede on 14 December 2007, 17:48Det här är ruggit bra - så enkelt att anpassa till sin egen träningsplanering: TACK!!!
Det här är ruggit bra - så enkelt att anpassa till sin egen träningsplanering: TACK!!!
Quote from Urban Nilsson on 14 December 2007, 18:01Lycka till!
Lycka till!