Quote from anders fahlström on 6 December 2007, 22:43-> Olle. Precis så tänker jag.... Av tre anledningar.
1. Att jag kanske bara vill dela med mig till mina kompisar, snål som jag är 🙂
2. Att kanske alla inte är intresserade av just mitt program
3. Ger ett sätt att kategorisera program.
-> Olle. Precis så tänker jag.... Av tre anledningar.
1. Att jag kanske bara vill dela med mig till mina kompisar, snål som jag är 🙂
2. Att kanske alla inte är intresserade av just mitt program
3. Ger ett sätt att kategorisera program.
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 09:29Jan:
Att styra ett program till en viss grupp är mkt bra, det bör helt klart införas.
Som komplement till det finns just nu följande "nivåer":
1. Min privata träningsprogram. Dessa ser bara du.
2. Träningsprogram. Alla kan se dem, men de ligger i en u
Jan:
Att styra ett program till en viss grupp är mkt bra, det bör helt klart införas.
Som komplement till det finns just nu följande "nivåer":
1. Min privata träningsprogram. Dessa ser bara du.
2. Träningsprogram. Alla kan se dem, men de ligger i en u
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 09:32Jag tycker du har tänkt ordentligt rätt, tänkt ordentligt om man säger så.
Det är bra att det kommer på flera nivåer.
Jag tycker du har tänkt ordentligt rätt, tänkt ordentligt om man säger så.
Det är bra att det kommer på flera nivåer.
Quote from Linnea Persson on 7 December 2007, 11:55Jag tycker allt låter helt suveränt!
Jag tycker allt låter helt suveränt!
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 12:19När kan vi börja? 😉
När kan vi börja? 😉
Quote from anders fahlström on 7 December 2007, 12:34Ja det låter bra tycker jag med...
Jag är lite inne på gruppspåret. 🙂 Kanske man ska kunna publicera ett program till en eller flera grupper oxå... En tanke bara.
Ja det låter bra tycker jag med...
Jag är lite inne på gruppspåret. 🙂 Kanske man ska kunna publicera ett program till en eller flera grupper oxå... En tanke bara.
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 13:01Lady: Redan nu kan du börja!
http://www.funbeat.se/programs/
Lady: Redan nu kan du börja!
http://www.funbeat.se/programs/
Quote from mårten jansson on 7 December 2007, 13:35Hur hittar man dit när det inte är en länk i en diskussion egentligen? Jag försökte häromdagen men jag kunde inte hitta.
Hur hittar man dit när det inte är en länk i en diskussion egentligen? Jag försökte häromdagen men jag kunde inte hitta.
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 13:46Jag har inte lagt ut nån länk dit än eftersom det inte finns några träningsprogram att ta del av. Tänkte vänta tills sidan blir meningsfull även för andra. Och tills jag fått in lite mer synpunkter på hur/om den funkar.
Jag har inte lagt ut nån länk dit än eftersom det inte finns några träningsprogram att ta del av. Tänkte vänta tills sidan blir meningsfull även för andra. Och tills jag fått in lite mer synpunkter på hur/om den funkar.
Quote from Urban Nilsson on 12 December 2007, 21:01Nu har jag lagt upp ett marathonupplägg.
Nu har jag lagt upp ett marathonupplägg.