Quote from Galderma Fritidsförening on 2 December 2007, 17:03Man kan importera sin träning från ett excel-ark men bara vissa av egenskaperna på ett pass går att ha med: Aktivitetstyp, Datum, Minuter, Sträcka och Kommentar. Varför funkar det inte att ha med de andra egenskaperna, exempelvis repetitioner, antal set,
Man kan importera sin träning från ett excel-ark men bara vissa av egenskaperna på ett pass går att ha med: Aktivitetstyp, Datum, Minuter, Sträcka och Kommentar. Varför funkar det inte att ha med de andra egenskaperna, exempelvis repetitioner, antal set,
Quote from Jonas Täng on 2 December 2007, 17:58Tack för förtroendet, men jag sällar mig till kören som lovsjunger Szalkais program på marathon.se.
Jag har förvisso sprungit två maror. Men de föregicks av 7½ timmars simning och cykling. Så jag vet egentligen inte heller hur man gör helt rätt...
Tack för förtroendet, men jag sällar mig till kören som lovsjunger Szalkais program på marathon.se.
Jag har förvisso sprungit två maror. Men de föregicks av 7½ timmars simning och cykling. Så jag vet egentligen inte heller hur man gör helt rätt...
Quote from Funbeat user on 3 December 2007, 12:31men en databas med träningsprogram man kunde lägga in i sin kalender vore dunder - vare sig det var kopplat till marathon. se eller medlemmars egna hopkok. Gärna flera sorter, t ex program för styrketräning, inför lopp på cykel och skidor. På samma sätt
men en databas med träningsprogram man kunde lägga in i sin kalender vore dunder - vare sig det var kopplat till marathon. se eller medlemmars egna hopkok. Gärna flera sorter, t ex program för styrketräning, inför lopp på cykel och skidor. På samma sätt
Quote from Galderma Fritidsförening on 3 December 2007, 12:41Jag håller absolut med dig LingLing 😀 Det vore skitsmart. Hade precis tänkt skriva det men du hann först så nu håller jag bara med dig istället 😉
Hoppas Olle kan fixa något användbart av allas idéer här i alla forum. ^^
Jag håller absolut med dig LingLing 😀 Det vore skitsmart. Hade precis tänkt skriva det men du hann först så nu håller jag bara med dig istället 😉
Hoppas Olle kan fixa något användbart av allas idéer här i alla forum. ^^
Quote from Urban Nilsson on 3 December 2007, 13:10Jag kan tänka mig att knåpa ihop några enkla scheman men bara under ansvarlöshet och att jag får respons på dem så de kan utvecklas.
Jag kan tänka mig att knåpa ihop några enkla scheman men bara under ansvarlöshet och att jag får respons på dem så de kan utvecklas.
Quote from Funbeat user on 3 December 2007, 13:14Jättebra initiativ Daniel (t+)
Jättebra initiativ Daniel (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 3 December 2007, 13:50Toppen Daniel (L)
Toppen Daniel (L)
Quote from Håkan Öhling on 3 December 2007, 19:25Kan bara saga att jag inte tror pa traningsprogram. Hur kan man veta 3 man i forvag vad man ska trana?
Kanske tycker jag sa for att jag absoult inte klarar av att folja ett traningsprogram. Forsokte riktigt seriost ett tag, men traningen blev tvungen oc
Kan bara saga att jag inte tror pa traningsprogram. Hur kan man veta 3 man i forvag vad man ska trana?
Kanske tycker jag sa for att jag absoult inte klarar av att folja ett traningsprogram. Forsokte riktigt seriost ett tag, men traningen blev tvungen oc
Quote from Funbeat user on 3 December 2007, 19:33Jag följer gärna ett träningsprogram å jag ska ge mig in på något jag är nybörjare på, till exempel maraton. Jag tycker aldrig träning är ett tvång, vare sig den är planerad 3 veckor i förväg eller en impulsmässig löprunda kl 21.30 på kvällen (vilket jag
Jag följer gärna ett träningsprogram å jag ska ge mig in på något jag är nybörjare på, till exempel maraton. Jag tycker aldrig träning är ett tvång, vare sig den är planerad 3 veckor i förväg eller en impulsmässig löprunda kl 21.30 på kvällen (vilket jag
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 20:51Hej hopp! Träningsprogramsfunktionen är här! Fast bara i beta-stadium ännu, dvs ej helt färdigutprovad. Men jag tänkte att ni skulle få möjlighet att testa den redan nu.
Funktionen är redo för att ni ska kunna lägga upp träningsprogrammen, men jag kommer
Hej hopp! Träningsprogramsfunktionen är här! Fast bara i beta-stadium ännu, dvs ej helt färdigutprovad. Men jag tänkte att ni skulle få möjlighet att testa den redan nu.
Funktionen är redo för att ni ska kunna lägga upp träningsprogrammen, men jag kommer