Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:23Ät som vanligt. Träna inte för mycket. Har du en träningsdos på ca 4 mil/ vecka under några månader så går det bra.
Ät som vanligt. Träna inte för mycket. Har du en träningsdos på ca 4 mil/ vecka under några månader så går det bra.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:51Jag både dricker och käkar gärna då jag springer, men ska man förlita sig på "serveringen" under ett maratonlopp och/eller ska man ha med sig egen dricka och mat själv?
När man tränar bär man ju exempelvis ibland vätskebälte och det är hyfsat lätt att p
Jag både dricker och käkar gärna då jag springer, men ska man förlita sig på "serveringen" under ett maratonlopp och/eller ska man ha med sig egen dricka och mat själv?
När man tränar bär man ju exempelvis ibland vätskebälte och det är hyfsat lätt att p
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 19:48Ja visst behöver man lite kost-tillskott både för att klara av loppet samt för att må bra efteråt. Jag kollar alltid upp vad som står i INBJUDAN kring den här grejen...å står det inget så ringer jag upp å kollar valören typ. Har ändå av gammal vana med mi
Ja visst behöver man lite kost-tillskott både för att klara av loppet samt för att må bra efteråt. Jag kollar alltid upp vad som står i INBJUDAN kring den här grejen...å står det inget så ringer jag upp å kollar valören typ. Har ändå av gammal vana med mi
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:49Ooooh, kom på en grej till som verkligen var bra för mig.
Jag fick rådet att springa med solglasögon för att den första maran jag sprang var i strålande sol. Fast solglasögonen hade en annan ännu bättre effekt och det var att jag kände det som om jag ha
Ooooh, kom på en grej till som verkligen var bra för mig.
Jag fick rådet att springa med solglasögon för att den första maran jag sprang var i strålande sol. Fast solglasögonen hade en annan ännu bättre effekt och det var att jag kände det som om jag ha
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 11:11Jag startade en Kielmara med denna i lurarna:
http://www.youtube.com/watch?v=6dQWzdUVMbI
En oförglömlig upplevelse och så stark jag kände mig. Jag var i en egen galax 😀
Jag startade en Kielmara med denna i lurarna:
http://www.youtube.com/watch?v=6dQWzdUVMbI
En oförglömlig upplevelse och så stark jag kände mig. Jag var i en egen galax 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 12:43Mina åsikter:
Det som funkar under dina långpass kommer att funka under tävlingen. Experimentera inte med nya kläder, nya frukostidéer osv. just på tävlingsdagen.
Under själva loppet kan det kanske vara kul att ha med sitt eget favoritgodis, men jag bru
Mina åsikter:
Det som funkar under dina långpass kommer att funka under tävlingen. Experimentera inte med nya kläder, nya frukostidéer osv. just på tävlingsdagen.
Under själva loppet kan det kanske vara kul att ha med sitt eget favoritgodis, men jag bru
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 13:15Anders: jää! grym låt. min dag är räddad
Anders: jää! grym låt. min dag är räddad
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 15:49Jag bjuder vidare det bästa uppladdningstips jag fått för maran som bidrog till ett VSM-guld 2008: En påse OLW ostbågar kvällen innan!
/Petri
Jag bjuder vidare det bästa uppladdningstips jag fått för maran som bidrog till ett VSM-guld 2008: En påse OLW ostbågar kvällen innan!
/Petri
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 16:28Kan stämma, Petri!
1993 laddade jag med ostinsprutning via norsk pizzabuffé och stor stark inför sista sträckan 22.5 km första dagen mellan Åsen - Levanger. Sprang som en gud och plockade in 70 lag och blev 5:a av 300 deltagare. Två dagar senare efter li
Kan stämma, Petri!
1993 laddade jag med ostinsprutning via norsk pizzabuffé och stor stark inför sista sträckan 22.5 km första dagen mellan Åsen - Levanger. Sprang som en gud och plockade in 70 lag och blev 5:a av 300 deltagare. Två dagar senare efter li
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 16:59Godis och chips mm funkar bra. En annan sak som jag knappt törs nämna är alkohol. Jag har sprungit ett par av mina bättre lopp dagen efter att det blivit för mycket vin. Bannade mig själv på morgonen, men överraskades av att jag tog personligt rekord på h
Godis och chips mm funkar bra. En annan sak som jag knappt törs nämna är alkohol. Jag har sprungit ett par av mina bättre lopp dagen efter att det blivit för mycket vin. Bannade mig själv på morgonen, men överraskades av att jag tog personligt rekord på h