Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:18Hoppsan Per...jag läste just att vin var bättre att dricka till maten än mjölk för en vuxen individ....diprodukter till vuxna etc,etc...Å så det här med vätskeladdning före ett lopp....den kan väl få ske på alla dess valörer...ehh tabbe...kn...!?
Hoppsan Per...jag läste just att vin var bättre att dricka till maten än mjölk för en vuxen individ....diprodukter till vuxna etc,etc...Å så det här med vätskeladdning före ett lopp....den kan väl få ske på alla dess valörer...ehh tabbe...kn...!?
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:254 st. på raken.
Tror vi kommer få bassning av renlevnadsmänniskorna på Funbeat.Håller nog mest på Erik.
En stor stark så mår man bra + att det ger lite avslappning.(Kjelle. Vad i he... hade du med dig till 5H Råsta senaste helgen. Nu blev det ju botte
4 st. på raken.
Tror vi kommer få bassning av renlevnadsmänniskorna på Funbeat.
Håller nog mest på Erik.
En stor stark så mår man bra + att det ger lite avslappning.
(Kjelle. Vad i he... hade du med dig till 5H Råsta senaste helgen. Nu blev det ju botte
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 20:21Om drickat bottenfrös så kan det väl inte varit SÅ illa i a f 😀
Om drickat bottenfrös så kan det väl inte varit SÅ illa i a f 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 20:41Något som jag tycker är viktigt är att du ska se till att ha så kul under ditt marathonlopp att när du går i mål tänker på nästa marathon som du ska genomföra.
Något som jag tycker är viktigt är att du ska se till att ha så kul under ditt marathonlopp att när du går i mål tänker på nästa marathon som du ska genomföra.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 21:16Bra inlägg Marie, men varför inte börja en vecka innan eller två eller... att se fram emot något festligt och definitivt psykiskt positivt.
De flesta gör nog ett bra lopp om de fortsätter att leva på samma sätt som tidigare.
Att ändra något sista veckan
Bra inlägg Marie, men varför inte börja en vecka innan eller två eller... att se fram emot något festligt och definitivt psykiskt positivt.
De flesta gör nog ett bra lopp om de fortsätter att leva på samma sätt som tidigare.
Att ändra något sista veckan
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 15:30Karl: Tack för att jag slapp ta mig an det utsiktslösa projektet att diskutera något med en människa som inte tror att Människan (Homo sapiens sapiens) är ett djur och omnivor. PS: Det finns ett jorden-är-platt-sällskap du borde googla rätt på. De har med
Karl: Tack för att jag slapp ta mig an det utsiktslösa projektet att diskutera något med en människa som inte tror att Människan (Homo sapiens sapiens) är ett djur och omnivor. PS: Det finns ett jorden-är-platt-sällskap du borde googla rätt på. De har med
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 17:52Kan du inte försöka ge något till trådskaparen istället?
Det är roligare att ge än att få vet väl du. Eller gäller det bara könssjukdomar kanske? 😀
Kan du inte försöka ge något till trådskaparen istället?
Det är roligare att ge än att få vet väl du. Eller gäller det bara könssjukdomar kanske? 😀
Quote from Mari Johansson on 27 February 2010, 18:39Ja Du Hanna. Kött eller inte. Ät det Du brukar innan, öka intaget av protein dagarna innan oavsett källan. Skit i det där vego kontra köttsnacket. Det är två läger och ingen kommer att ge med sig hur lång tråden än blir och det ger Dig inga konkreta råd.
Ja Du Hanna. Kött eller inte. Ät det Du brukar innan, öka intaget av protein dagarna innan oavsett källan. Skit i det där vego kontra köttsnacket. Det är två läger och ingen kommer att ge med sig hur lång tråden än blir och det ger Dig inga konkreta råd.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 19:44Jag gillar precis som någon högre upp i tråden att springa Stockholmsmaran med solglasögon. Tycker det är skönt att "puppa in mig" emellanåt bakom mina glasögon när jag inte orkar med alla människor. Det är grymt mycket publik och periodvis kan det vara s
Jag gillar precis som någon högre upp i tråden att springa Stockholmsmaran med solglasögon. Tycker det är skönt att "puppa in mig" emellanåt bakom mina glasögon när jag inte orkar med alla människor. Det är grymt mycket publik och periodvis kan det vara s
Quote from Mari Johansson on 27 February 2010, 19:48Bör kanske tilläggas att det är grymt mycket publik enbart det första varvet 😉
Bör kanske tilläggas att det är grymt mycket publik enbart det första varvet 😉