Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:56Se även: Lydiard, Cerutty.
Se även: Lydiard, Cerutty.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:57Ja Mackan jag skulle säga att du har rätt och att jag reviderar mig. Jag läste ju själv igenom de stora träningslärarna innan Brad Hudson och det är nog helt rätt att bygga grunden först. Så det bästa rådet är att läsa brett och ta till sig kunskapen utan
Ja Mackan jag skulle säga att du har rätt och att jag reviderar mig. Jag läste ju själv igenom de stora träningslärarna innan Brad Hudson och det är nog helt rätt att bygga grunden först. Så det bästa rådet är att läsa brett och ta till sig kunskapen utan
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 11:05Men det allra bästa är kanske att först bara se till att springa några år med stegrande mängd, och testa lite olika saker, springa lite olika lopp. SEN har man en egen erfarenhetsbank som man kan stöta ocvh blöta mot gurusarnas (irr)läror.
Men det allra bästa är kanske att först bara se till att springa några år med stegrande mängd, och testa lite olika saker, springa lite olika lopp. SEN har man en egen erfarenhetsbank som man kan stöta ocvh blöta mot gurusarnas (irr)läror.