Quote from Guest on 19 January 2008, 11:41Jag saknar en ruta att klicka i så att ALLA rutor blir ifyllda på sidan där man ser diskussioner som har nya inlägg.
Har man 20-30 så är det ganska jobbigt att klicka bort hela tiden, även om man kan klicka i varje ämnesrubrik så att alla under ämnesrubr
Jag saknar en ruta att klicka i så att ALLA rutor blir ifyllda på sidan där man ser diskussioner som har nya inlägg.
Har man 20-30 så är det ganska jobbigt att klicka bort hela tiden, även om man kan klicka i varje ämnesrubrik så att alla under ämnesrubr
Quote from Zsuzsi Zsédely on 19 January 2008, 11:51Du har ju EN ruta vid gruppnamnet, där du markerar hela gruppen som läst!
Är du med i 10 grupper, blir det bara 10 klick! Sen klickar du på "Markera som läst"! VIPS..... så har du inga olästa inlägg! Konstigt va? 😉
Du har ju EN ruta vid gruppnamnet, där du markerar hela gruppen som läst!
Är du med i 10 grupper, blir det bara 10 klick! Sen klickar du på "Markera som läst"! VIPS..... så har du inga olästa inlägg! Konstigt va? 😉
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 12:00Jo, men det blir fortfarande väldigt många klick, när det skulle räcka med ett enda.
Jo, men det blir fortfarande väldigt många klick, när det skulle räcka med ett enda.
Quote from Jan Lundquist on 19 January 2008, 12:09J-O: Bara 10 klick (#) har du inget vettigare att göra eller 😉
Det där med att det ska klickas för varje grupp retar jag mig på varje gång jag varit borta för länge och jag har önskat utveckling av det för länge sedan så jag hoppas det står på Olles ToD
J-O: Bara 10 klick (#) har du inget vettigare att göra eller 😉
Det där med att det ska klickas för varje grupp retar jag mig på varje gång jag varit borta för länge och jag har önskat utveckling av det för länge sedan så jag hoppas det står på Olles ToD
Quote from Camilla Höög on 19 January 2008, 12:39Jag önskade exakt samma funktion för någon månad sen så jag håller med dig Rasmus. Klickande ska hållas på ett minimum. Vi har bättre saker att göra, träna till exempel.
Jag önskade exakt samma funktion för någon månad sen så jag håller med dig Rasmus. Klickande ska hållas på ett minimum. Vi har bättre saker att göra, träna till exempel.
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 13:10Jag har läst ALLT knapp(fast jag inte gjort det) Olle! Tack på förhand.
Knappar är konstiga. 10 klick räcker aldrig.
Jag har läst ALLT knapp(fast jag inte gjort det) Olle! Tack på förhand.
Knappar är konstiga. 10 klick räcker aldrig.
Quote from Mikaela Lexén on 19 January 2008, 13:5610, 20 extra klick, whatsoever. 5 till 15 sekunder.
Har man inte den tiden extra för dessa små klick borde man inte ha tiden att hänga på Funbeat öht.
De gånger jag använt gruppvis "bortklick" har jag inte direkt upplevt att det är betungande.
Känns inte
10, 20 extra klick, whatsoever. 5 till 15 sekunder.
Har man inte den tiden extra för dessa små klick borde man inte ha tiden att hänga på Funbeat öht.
De gånger jag använt gruppvis "bortklick" har jag inte direkt upplevt att det är betungande.
Känns inte
Quote from Camilla Höög on 19 January 2008, 15:10En viktigare anledning är att minska användandet av musen eftersom det inte är nyttigt för hand och arm.
En viktigare anledning är att minska användandet av musen eftersom det inte är nyttigt för hand och arm.
Quote from Jan Lundquist on 19 January 2008, 15:12Just det, ni har funnit pudelns kärna. Jag har bara ett pekfinger på varje hand så jag vill inte slita ut det med en massa onödigt klickande (H) Jag jobbar vid dator nästan hela dagarna och surfar en del på kvällarna så det blir lite knappande och klickan
Just det, ni har funnit pudelns kärna. Jag har bara ett pekfinger på varje hand så jag vill inte slita ut det med en massa onödigt klickande (H) Jag jobbar vid dator nästan hela dagarna och surfar en del på kvällarna så det blir lite knappande och klickan
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 15:22Håller med Dennis.....inte direkt jobbigt att lägga de extra sekunderna..
Håller med Dennis.....inte direkt jobbigt att lägga de extra sekunderna..