Quote from Galderma Fritidsförening on 20 January 2008, 19:04Jag håller med Rasmus. En knapp för att markera alla trådar vore skitbra. Det räcker med att vara borta från Funbeat i två dagar så är det fullt med olästa diskussioner. Förmodligen inaktuella sådana dessutom.
Jag håller med Rasmus. En knapp för att markera alla trådar vore skitbra. Det räcker med att vara borta från Funbeat i två dagar så är det fullt med olästa diskussioner. Förmodligen inaktuella sådana dessutom.
Quote from ellen olsson on 24 January 2008, 01:37> Man kanske skulle kunna använda lex till detta?
Lex och yacc är användbart till mycket men det finns ju massor av olika smarta saker att göra. T.ex. så kan man ju utnyttja det faktum att man har en databas... 😉
> Man kanske skulle kunna använda lex till detta?
Lex och yacc är användbart till mycket men det finns ju massor av olika smarta saker att göra. T.ex. så kan man ju utnyttja det faktum att man har en databas... 😉
Quote from Lars Mörrby on 24 January 2008, 17:23Fredrik,
hur ger du som vanlig funbeat användare kommandon direkt mot databasen??
Fredrik,
hur ger du som vanlig funbeat användare kommandon direkt mot databasen??
Quote from ellen olsson on 24 January 2008, 18:47> hur ger du som vanlig funbeat användare kommandon direkt mot databasen??
I det här fallet är det väl inte så lätt men så hade jag ju inte tänkt att vi skulle göra jobbet heller... 🙂
> hur ger du som vanlig funbeat användare kommandon direkt mot databasen??
I det här fallet är det väl inte så lätt men så hade jag ju inte tänkt att vi skulle göra jobbet heller... 🙂