Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 15:22Om man går ur gruppen så löser man vissa musproblem dock inte alla.
Om man går ur gruppen så löser man vissa musproblem dock inte alla.
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 15:43Nej precis David! Om det ändå vore så lätt.
Nej precis David! Om det ändå vore så lätt.
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 15:49Ett litet tips förresten!
Klicka för varenda grupp ni är med i på en gång så att rubbet är markerat. Klicka sen "Nu har jag läst fast ändå inte-knappen" i någon av grupperna. Är ni med i 15 grupper blir det 16 klick.
Ett litet tips förresten!
Klicka för varenda grupp ni är med i på en gång så att rubbet är markerat. Klicka sen "Nu har jag läst fast ändå inte-knappen" i någon av grupperna. Är ni med i 15 grupper blir det 16 klick.
Quote from Lars Mörrby on 19 January 2008, 15:58Jobbar också med datorer, så jag förstår inte riktigt problemet med några stackars musklick.
Sedan är det är ju ingen som tvingar en att vara med i några grupper - om man inte är med in några grupper utan bara reggar sin träning så slipper man de onödiga
Jobbar också med datorer, så jag förstår inte riktigt problemet med några stackars musklick.
Sedan är det är ju ingen som tvingar en att vara med i några grupper - om man inte är med in några grupper utan bara reggar sin träning så slipper man de onödiga
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 16:08Men det är så onödigt mycket klickande. Om ni själva inte stör er på det, så är ju det bra, men vi är nog en hel del som tycker det är irriterande som fasen!
Att gå ur grupperna är inte intressant för mig. Jag vill ju läsa dem, men jag vill kanske inte l
Men det är så onödigt mycket klickande. Om ni själva inte stör er på det, så är ju det bra, men vi är nog en hel del som tycker det är irriterande som fasen!
Att gå ur grupperna är inte intressant för mig. Jag vill ju läsa dem, men jag vill kanske inte l
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 16:11Rasmus - Vill du ha en AI som vet när du har lust och vill se saker och därefter visar dem?
Rasmus - Vill du ha en AI som vet när du har lust och vill se saker och därefter visar dem?
Quote from Lars Mörrby on 19 January 2008, 16:14Om inte nya inlägg hade dykt upp direkt så hade jag nog blivit mer irriterad..
Det där med att bara få inlägg att dyka upp ibland vid vissa bestämda tider är lätt löst - bara att sätta en timer på din router alt bredbandsmodem Rasmus. 😉
Om inte nya inlägg hade dykt upp direkt så hade jag nog blivit mer irriterad..
Det där med att bara få inlägg att dyka upp ibland vid vissa bestämda tider är lätt löst - bara att sätta en timer på din router alt bredbandsmodem Rasmus. 😉
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 16:19Ja så kan man ju också tänka Börje.
Själv tänkte jag:
1. Ta en bulle
2. Koda ihop en AI som passar Rasmus
3. Vänta på ett NobelprisFörlåt Rasmus! Det blev bara lite humor i det hela.
Ja så kan man ju också tänka Börje.
Själv tänkte jag:
1. Ta en bulle
2. Koda ihop en AI som passar Rasmus
3. Vänta på ett Nobelpris
Förlåt Rasmus! Det blev bara lite humor i det hela.
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 16:24Jag har inget emot att de dyker upp hela tiden, jag vill bara kunna klicka bort dem blixtsnabbt. Inte behöva klicka på varje grupprubrik varje gång. Det är allt jag ber om.
Jag har inget emot att de dyker upp hela tiden, jag vill bara kunna klicka bort dem blixtsnabbt. Inte behöva klicka på varje grupprubrik varje gång. Det är allt jag ber om.
Quote from Lars Mörrby on 19 January 2008, 16:26Jo vi lämnade nog den seriös delen för en stund sedan. AI är svårt, för det förutsätter nästan ett konsekvent beteende, och när det gäller diskussionsforum så är i alla fall jag olika intresserad av att läsa diverse inlägg olika dagar. I bland har jag got
Jo vi lämnade nog den seriös delen för en stund sedan. AI är svårt, för det förutsätter nästan ett konsekvent beteende, och när det gäller diskussionsforum så är i alla fall jag olika intresserad av att läsa diverse inlägg olika dagar. I bland har jag got