Quote from Mikaela Lexén on 19 January 2008, 16:38Aha, Rasmus.
Du vill kunna klicka i "markera tråden som ointressant" och ändå se den dyka upp om något du tycker verkar spännande skulle avhandlas... 😉Undrar hur programmeringsalgoritmen skulle se ut?
Aha, Rasmus.
Du vill kunna klicka i "markera tråden som ointressant" och ändå se den dyka upp om något du tycker verkar spännande skulle avhandlas... 😉
Undrar hur programmeringsalgoritmen skulle se ut?
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 20:31Men läser ni inte vad jag skriver???
Jag pratar inte alls om att markera trådar som ointressanta! Det vill jag inte göra, nämligen. Jag vill hela tiden ha upp alla med nya inlägg, men jag vill kunna klicka bort alla med ett klick, i stället för att göra
Men läser ni inte vad jag skriver???
Jag pratar inte alls om att markera trådar som ointressanta! Det vill jag inte göra, nämligen. Jag vill hela tiden ha upp alla med nya inlägg, men jag vill kunna klicka bort alla med ett klick, i stället för att göra
Quote from Camilla Höög on 19 January 2008, 22:02Jag tycker som Rasmus. Om folk vill hålla på och klicka över hela webbsidan varje gång man ska markera alla trådar så låt dem göra det, men vi som vill vara lite effektivare och slippa det kan väl få en enda knapp för att markera alla. Tack 🙂
Om knappe
Jag tycker som Rasmus. Om folk vill hålla på och klicka över hela webbsidan varje gång man ska markera alla trådar så låt dem göra det, men vi som vill vara lite effektivare och slippa det kan väl få en enda knapp för att markera alla. Tack 🙂
Om knappe
Quote from Fredrik Närenfors on 19 January 2008, 22:52Varför tjafsar ni om knappen är bra eller inte? Om Olle gillar den så kommer den annars kommer den inte. Känns som att ni typ argumenterar med fel instans.
Varför tjafsar ni om knappen är bra eller inte? Om Olle gillar den så kommer den annars kommer den inte. Känns som att ni typ argumenterar med fel instans.
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 23:10Vem är det som argumenterar egentligen? Jag skriver ju här i vad jag tolkar som en sorts förslagslåda (med tanke på många andra trådar här). Ingen annan än Olle hade behövt svara. Nu har Olle inte svarat, än, så vad vi säger spelar ingen roll.
Vem är det som argumenterar egentligen? Jag skriver ju här i vad jag tolkar som en sorts förslagslåda (med tanke på många andra trådar här). Ingen annan än Olle hade behövt svara. Nu har Olle inte svarat, än, så vad vi säger spelar ingen roll.
Quote from mårten jansson on 19 January 2008, 23:14Jag håller också med Rasmus. Tycker att inläggssidan borde vara mindre beroende av vilken grupp inläggen hamnar i och mer enhetlig så att man kan hantera alla inlägg på samma gång.. En gemensam ruta är ju en bit på väg men egentligen tycker jag nog att de
Jag håller också med Rasmus. Tycker att inläggssidan borde vara mindre beroende av vilken grupp inläggen hamnar i och mer enhetlig så att man kan hantera alla inlägg på samma gång.. En gemensam ruta är ju en bit på väg men egentligen tycker jag nog att de
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 23:19Per - Nu ska vi inte lösa allt på en gång! Det är resan som är det roliga. Hoppas jag iaf med VR som mål tillsammans med nyblivna cyklister.
Per - Nu ska vi inte lösa allt på en gång! Det är resan som är det roliga. Hoppas jag iaf med VR som mål tillsammans med nyblivna cyklister.
Quote from Bjarne Lewin on 20 January 2008, 09:46Jag håller med Denize!
Jag håller med Denize!
Quote from Fredrik Närenfors on 20 January 2008, 14:43Jag vänder mig väl inte så myket till er som vill ha knappen utan till de som tycker den är onödig. Då är det ju bara att låta bli att använda den om Olle implementerar den.
Skillnad hade det varit om en förändring hade påverkat en del positivt och en del
Jag vänder mig väl inte så myket till er som vill ha knappen utan till de som tycker den är onödig. Då är det ju bara att låta bli att använda den om Olle implementerar den.
Skillnad hade det varit om en förändring hade påverkat en del positivt och en del
Quote from Fredrik Närenfors on 20 January 2008, 14:44Andreas. Det där påminner mig om mina egna ord 🙂
Andreas. Det där påminner mig om mina egna ord 🙂