Quote from Guest on 11 April 2010, 15:01Många forum har en funktion att markera en person som en "fiende". I vårt fall skulle jag vilja ha en funktion att markera en person som ointressant så att det inte längre flaggas för den personens inlägg i grupper du följer.
Många forum har en funktion att markera en person som en "fiende". I vårt fall skulle jag vilja ha en funktion att markera en person som ointressant så att det inte längre flaggas för den personens inlägg i grupper du följer.
Quote from Magnus Gelang on 11 April 2010, 15:11Ojojoj så ofta detta diskuterats tidigare 😀
Ojojoj så ofta detta diskuterats tidigare 😀
Quote from Christer Berg on 11 April 2010, 15:13Med tanke på gnällsjukan som upptstått på sistone så känns det som det skulle behövas.
Med tanke på gnällsjukan som upptstått på sistone så känns det som det skulle behövas.
Quote from Magnus Gelang on 11 April 2010, 15:17Ja jag har någon/några som jag inte vill läsa allt för mycket av. Starta de inlägg så markeras det ointressant på en gång av mig och blir de allt för aktiva i en tråd som för övrigt är halvintressant så markeras tråden som ointressant. Är tråden för övrig
Ja jag har någon/några som jag inte vill läsa allt för mycket av. Starta de inlägg så markeras det ointressant på en gång av mig och blir de allt för aktiva i en tråd som för övrigt är halvintressant så markeras tråden som ointressant. Är tråden för övrig
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 15:46En mycket efterlängtad funktion! Precis som i alla andra sammanhang finns det alltid personer som inte kan få nog av att höra sig själv, oavsett om de har något att tillföra eller ej.
En mycket efterlängtad funktion! Precis som i alla andra sammanhang finns det alltid personer som inte kan få nog av att höra sig själv, oavsett om de har något att tillföra eller ej.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:27Äh, det är väl bara att låta blicken glida över dessa personers inlägg och ignorera personen i fråga?
Typiskt I-landsproblem.
Äh, det är väl bara att låta blicken glida över dessa personers inlägg och ignorera personen i fråga?
Typiskt I-landsproblem.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:28Ja. Men precis som i andra sammanhang är det kanske bättre att lära sig hantera det, än att stoppa huvudet i sanden. Man måste lära sig att läsa saker utan att reta upp sig.
Det är en god övning.
Ja. Men precis som i andra sammanhang är det kanske bättre att lära sig hantera det, än att stoppa huvudet i sanden. Man måste lära sig att läsa saker utan att reta upp sig.
Det är en god övning.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:30Kan tilläggas att varje gång denna fråga har kommit upp på tapeten (minst tre gånger under det enda år jag varit här på sidan) så har vi alltid kommit fram till samma sak - att man får hantera det själv och att funktionen är onödig.
Kan tilläggas att varje gång denna fråga har kommit upp på tapeten (minst tre gånger under det enda år jag varit här på sidan) så har vi alltid kommit fram till samma sak - att man får hantera det själv och att funktionen är onödig.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:50Det är som sagt inte längesedan det konstaterades att det är en ganska kass tanke och att lösningen på eventuella problem troligtvis är en annan.
Vi verkar alla vara olika bra på att skumma inlägg (bland annat) utifrån dess författare, bara att öva på för
Det är som sagt inte längesedan det konstaterades att det är en ganska kass tanke och att lösningen på eventuella problem troligtvis är en annan.
Vi verkar alla vara olika bra på att skumma inlägg (bland annat) utifrån dess författare, bara att öva på för
Quote from Camilla Höög on 11 April 2010, 17:38Ärligt talat så har jag aldrig sett en sådan funktion på något annat forum.
Det skulle bli extremt rörigt om inlägg från vissa personer inte skulle synas.Sen går det ju att konstruera själv med hjälp av GreaseMonkey, så de som verkligen vill ha det kan
Ärligt talat så har jag aldrig sett en sådan funktion på något annat forum.
Det skulle bli extremt rörigt om inlägg från vissa personer inte skulle synas.
Sen går det ju att konstruera själv med hjälp av GreaseMonkey, så de som verkligen vill ha det kan