Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vem som helst skulle absolut vara välkommen att filtrera bort mig!
Be my guest. 😀

Men att sitta och vara så (förlåt men, det ÄR bara så) förbaskat LAT att man inte bara kan bortse från de kommentarer som skrivs av en person man inte tål, det kommer ja

Normalt brukar alla som bjuder ut tjänster, vara lyhörda för kundernas önskemål.

Filterfunktionen önskas av många.
Varför då inte göra dessa nöjda?
Det drabbar ju inte heller någon som inte vill utnyttja en sådan.

Förutom att man inte kan filtrera bort

Men hur många av Funbeats +100000 medlemmar är det som önskar filterfunktionen? Det dyker upp någon som önskar det en gång i kvartalet. Är det några tiotal som vill ha det? Om 45 stycken vill ha det och övriga 100000 är nöjda kanske det inte är något som

+1 på Mackan OCH

OM någon faktiskt KRÄNKER mig här på funbeat, då skickar jag ett mail till Olle och visar upp när, var, hur och då blir förmodligen den personen avstängd härifrån.

MEN.. jag försöker alltid att inte vara så lättkränkt för det är faktis

>"Men hur många av Funbeats +100000 medlemmar är det som önskar filterfunktionen?"

Intressant fråga.

Ingen har frågat alla +100000, så därför vet ingen det.
Bara för att några personer frågar, betyder inte det, att antalet inte är större.
Eftersom ingen

Varför utgår vi ifrån att alla andra är nöjda för att dom inte säger något? Det kan ju vara så att en hel del avstår helt pga allt strunt som postas i trådarna? Om det är 45st som är missnöjda och som uttryckt det så är det antagligen fler än de som expli

Klart det är fler än de som lyfter frågan då och då. Men det känns ändå som att det alltid är en majoritet (av de som sen svarar på den lyfta frågan) som vill vara utan filterfunktion. Samt att det stora flertalet nog inte bryr sig om varken eller.

Jag tror att de andra 100000 tränar.
De lever mer utanför internet än vad vi gör som sitter här o äter paj, kastad paj.

Hur många av alla registrerade användare är det som diskuterar i forumet ?

(ärlig fråga)

Funktionen att ha personlig blockering av enskilda användare så att denne användares inlägg inte flaggar upp tråden som att tråden har olästa inlägg...nja, säger jag.
Handlar det om en användare som gör få inlägg bör man väl kunna stå ut med dem?
Handlar