Quote from Camilla Höög on 11 April 2010, 20:34Lägg hellre energi på att skapa moderatorfunktioner och anlita en hög med moderatorer som har extra makt att gå in och redigera inlägg, ta bort inlägg, låsa trådar, banna användare som missköter sig etc.
Än så länge är det inte några direkt problem, men
Lägg hellre energi på att skapa moderatorfunktioner och anlita en hög med moderatorer som har extra makt att gå in och redigera inlägg, ta bort inlägg, låsa trådar, banna användare som missköter sig etc.
Än så länge är det inte några direkt problem, men
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2010, 20:53Lägg hellre energi på att utöka/förbättra funktionerna för att registrera träning o tävlingar samt att kunna göra statistik mm på detta. Forumet är trots allt en bifunktion! Rolig och givande men bi...
Jag tror att Olle har markerat den här tråden som oi
Lägg hellre energi på att utöka/förbättra funktionerna för att registrera träning o tävlingar samt att kunna göra statistik mm på detta. Forumet är trots allt en bifunktion! Rolig och givande men bi...
Jag tror att Olle har markerat den här tråden som oi
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:04Det kan vara bra att bli lite uppretad ibland.
De inlägg som man inte vill läsa kan man bara hoppa över. Själv brukar jag inte orka läsa genom för långa inlägg om det nu inte är något superintressant.
Det kan vara bra att bli lite uppretad ibland.
De inlägg som man inte vill läsa kan man bara hoppa över. Själv brukar jag inte orka läsa genom för långa inlägg om det nu inte är något superintressant.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:14"Låt den av eder som aldrig skrivit något ointressant - kasta den första stenen".
"Låt den av eder som aldrig skrivit något ointressant - kasta den första stenen".
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:46Kjell: (t+)
Kjell: (t+)
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:56^ (t+)
Fast jag tror jag ska markera diskussionen som ointressant ...
^ (t+)
Fast jag tror jag ska markera diskussionen som ointressant ...
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:44Jag har markerat er alla som ointressanta och fattar därför inte vad den här tråden handlar om 🙂
Jag har markerat er alla som ointressanta och fattar därför inte vad den här tråden handlar om 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 09:48Jag har markerat mig själv som ointressant så den här kommentaren kommer alla att se utom jag själv - skönt.
Jag har markerat mig själv som ointressant så den här kommentaren kommer alla att se utom jag själv - skönt.
Quote from Fredric Lagerström on 12 April 2010, 09:52*kastar en sten*
*kastar en sten*
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 11:18Men det Christian föreslagit nu är ju inte att inlägg döljs. Eller?
Som jag fattar det: jag väljer att markera användare X som ointressant. Användare X skriver ett inlägg i en diskussion som jag följer. Då visas inte den diskussionen inte på listan över
Men det Christian föreslagit nu är ju inte att inlägg döljs. Eller?
Som jag fattar det: jag väljer att markera användare X som ointressant. Användare X skriver ett inlägg i en diskussion som jag följer. Då visas inte den diskussionen inte på listan över