Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det finns på Happy men det blir omöjligt att följa diskussionerna.

>"Ärligt talat så har jag aldrig sett en sådan funktion på något annat forum."

Jag blir lite förvånad över att du inte har träffat på det tidigare. Min uppfattning är att en sådan funktion är ganska vanligt, men det beror nog kanske mer på slumpen och vi

Funktioner för att stänga av folk helt och hållet finns, men att det skulle finnas funktioner som gör att inlägg från användare inte visas i diskussionerna för vissa användare skulle bara förstöra forumet och göra diskussionerna väldigt underliga.
Iställe

Med det resonemanget måste ju alla vara överrens om vad som är ett problem.
Finessen är ju att var och en kan välja fritt vilka man vill filtrera bort, och naturligtvis kan man välja att inte använda filtret alls om detta passar en bäst.

Jag upplever det som att på varje forum jag besökt finns det en enda användare man aldrig kan reta sig på.
Äh, det veti f-n...jag kan ibland bli lite irriterad på mig själv också.

Jag kanske var otydlig. Jag vill inte att deras poster/inlägg döljs utan att systemet låter bli att flagga för nya inlägg i topbaren.

Löser det verkligen problemet? Alltså, kommer du ofta till en diskussion med endast ett nytt inlägg som är gjort av den personen du skulle vilja markera som "ointressant"?
Jag tycker jag sitter mycket med forumet och oftast har det kommit mer än ett inläg

Hur lång tid tar det att klicka Markera som ointressant på en tråd som är skapad av "fel person" EGENTLIGEN?

>"...att det skulle finnas funktioner som gör att inlägg från användare inte visas i diskussionerna för vissa användare skulle bara förstöra forumet och göra diskussionerna väldigt underliga."

Anders jag tror att du har missuppfattat detta (eller att jag

Varför får jag alltid känslan att de som absolut inte vill se denna funktion är samma personer som riskerar bli bortfiltrerade av andra användare?

Det blir för övrigt inte särskilt rörigt för det mesta. Dels så går det snabbt att slå av filtret om man ty