Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMarknadsundersökning
You need to log in to create posts and topics.

Tycker också du skall maila Olle.

Det blir lite orättvist om de allra flesta personliga tränare ej
använder tveksamma sätt att saluföra sig.

Varför skall du då få göra det?

Jag gillar att någon hävdar att de vill hjälpa folk&fä, mot betalning.

,

Jag har fått ok från Olle och nu har vi även gjort klart en hemsida, http://www.plazasport.se Där kan ni gå in och tycka till och även be om våran hjälp.

Ha en bra sommar:)

Emil, du skriver på din väldigt enkla hemsida att ni erbjuder tjänster inom löpning, styrketräning och kost.

Likaså skriver du att du är 17 år, går Handelsprogrammet och tränat löpning i 5 år.

På vilket sätt är du då kvalificerad att agera PT åt en pers

Man kan ju vända på frågan.

Hur överkvalificerad måste man vara för att få en överviktig att springa en mil?

Det verkar som de värsta specialläkare går bet i allt sitt vetande, så varför ifrågasätta någon som har vilja att lösa problem för någon?

Lågt

Ska man agera PT krävs det en viss kunskapsnivå eftersom man ikläder sig ett ansvar för kundernas tränande.

Är det då så konstigt att hans meriter och kunskaper efterfrågas?

Förklara då gärna vad det är för kunskapsnivåer du kräver!

När du är klar med det så kan du förklara på vilka grunder det brister.

Blir jävligt förbannad för det sitter säkerligen en 17-åring och läser den här skiten också. Som är inspirerad att göra sa

Bli du förbannad om du vill.

Jag vidhåller att det inte är konstigt att en PT frågas vilka kunskaper han/hon besitter inom kost och träningslära.

Men tydligen så är det förbjudet att göra det enligt dig?

Visst, killen är 17 men om han ska bedriva föret

Det är otroligt viktigt för ett företag att jobba med sälj och all input som går att få ska tas emot med öppna armar. Om någon upplever en brist eller förbättringsmöjlighet så upplever den personen det på det sättet även om kanske inte alla tycker att det