Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMarknadsundersökning
You need to log in to create posts and topics.

Anders räddade dan!

Nej det är naturligtvis inte förbjudet att kritisera vad sjutton som helst. Men jag tycker inte det är särskilt konstruktivt att kritisera ålder även om du nu kanske tycker det.

Visa mig var jag kritiserar honom för hans ålder. Det är ju killen själv som marknadsför sig som PT och beskriver sig som 17-årig hp student. För mig blir det ologiskt hur en hp student kan vara utbildad inom kost och träning så jag frågade.

Det är väl t

Jag håller med Christian. Nu är inte jag personligen intresserad av att få ett löparprogram, men OM jag vore det så skulle jag absolut undra vad en 17-årig grabb har för utbildning för att kunna hjälpa just mig, 40-årig kvinna som fött barn, jobbar på kon

I stort sett vilken PT som helst kan egentligen bara hantera 22-40åringar på ett bra sätt. Jag håller med Andreas - varför sparka på grabben - man måste börja nån gång och lite framåtanda ska premieras inte tryckas ner på det där sättet!

Fast att ifrågasätta vad han har för utbildning är väl inte att sparka på nån?
Jag kan ju vilja se referenser från vilket företag som helst, ffa om det är ett okänt företag.

Christian, bara för att vara ärlig så har inte jag heller kvalifikationer att agera PT åt någon som är kraftigt överviktig och vill kunna springa milen. 😉

Jag blir lite konfunderad - var på hemsidan har Emil marknadfört sig som PT? Personal Trainer? Int

Poäng Silvia. Dock skriver de "eget träningsprogram" och "personligt träningsprogram" och för en lekman börjar de då tangera området tränare.

Vissa av er har tolkat mina inlägg som ett påhopp på person men personligen har jag inget emot att en person som

Det han brister i när det gäller webbdesign verkar han dock kompensera med att springa rätt fort. Han skulle nog kunna lära en 30-årig webbredaktör ett knep eller två 🙂

Christian, då är vi många "tränare" här på FunBeat. Utan vare sig kvalifikationer eller utbildningar, men med lyckat resultat ändå? 😉

Är man nyfiken på vad de kan tillföra är det väl bara att kontakta dem tror jag. Så gör man väl med alla tjänster som e

Hej alla!

Har läst igenom det ni har skrivit och ska försöka svara på det mesta, om ni inte har fått erat svar får ni gärna skriva till plaza.sport@hotmail.com så ska vi svara på eran fråga.

Var ska vi börja, den hemsidan som vi använder nu http://plaz