Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Läs mer på: http://www.teamcreate.se/showpage.asp?File=/trailrun/index.html

Hemsidan var naturligtvis nere när jag la upp loppet, så jag kom inte åt nån info alls! 🙁

Verkar vara en smarrig liten sak... 🙂 Borde vara rätt kuperad, eller?

Det verkar som om sträckan är ganska kuperad, i alla fall enligt loppets hemsida.
Är det någon som sprungit mellan Skrylle och Genarp som även sprungit någon av slingorna i Torup och vet om det är ungefär samma kupering? Jag har sprungit i Torup ett par

Ribersborg är ju kanske inte så kuperat 😀 men ett trevligare ställe för intervaller får man leta efter, iaf sommartid.

Tja ska man upp över Romeleåsen ett par gånger så blir det ett kuperat lopp. Men det är jättefint att springa där... Hade jag varit i närheten och ändå inte haft något annat för mig så hade jag nog hängt på!

Banan följer till stor del skåneleden . På sina ställen är den väldigt kuperad. Stigarna kommer även vara blöta och ordentligt leriga vid denna årstid.

Det låter härligt kladdigt och jävligt! Hoppas verkligen att jag får möjligheten att delta.

Den typen av underlag passar utmärkt... för en orienterare! 😉

Jag sprang loppet förra året. Det var duktigt jobbigt men riktigt roligt. Jag kom sist av cirka 12 startande. I år ska jag till Athen och springa Marathon ett par veckor efter, så jag står över Marcusloppet i år.