Quote from Guest on 15 May 2008, 20:18Läs mer på: http://www.teamcreate.se/showpage.asp?File=/trailrun/index.html
Läs mer på: http://www.teamcreate.se/showpage.asp?File=/trailrun/index.html
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 20:28Hemsidan var naturligtvis nere när jag la upp loppet, så jag kom inte åt nån info alls! 🙁
Hemsidan var naturligtvis nere när jag la upp loppet, så jag kom inte åt nån info alls! 🙁
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 20:50Verkar vara en smarrig liten sak... 🙂 Borde vara rätt kuperad, eller?
Verkar vara en smarrig liten sak... 🙂 Borde vara rätt kuperad, eller?
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 09:14Det verkar som om sträckan är ganska kuperad, i alla fall enligt loppets hemsida.
Är det någon som sprungit mellan Skrylle och Genarp som även sprungit någon av slingorna i Torup och vet om det är ungefär samma kupering? Jag har sprungit i Torup ett par
Det verkar som om sträckan är ganska kuperad, i alla fall enligt loppets hemsida.
Är det någon som sprungit mellan Skrylle och Genarp som även sprungit någon av slingorna i Torup och vet om det är ungefär samma kupering? Jag har sprungit i Torup ett par
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 09:59Ribersborg är ju kanske inte så kuperat 😀 men ett trevligare ställe för intervaller får man leta efter, iaf sommartid.
Ribersborg är ju kanske inte så kuperat 😀 men ett trevligare ställe för intervaller får man leta efter, iaf sommartid.
Quote from Jonas Täng on 5 August 2008, 11:14Tja ska man upp över Romeleåsen ett par gånger så blir det ett kuperat lopp. Men det är jättefint att springa där... Hade jag varit i närheten och ändå inte haft något annat för mig så hade jag nog hängt på!
Tja ska man upp över Romeleåsen ett par gånger så blir det ett kuperat lopp. Men det är jättefint att springa där... Hade jag varit i närheten och ändå inte haft något annat för mig så hade jag nog hängt på!
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 11:35Banan följer till stor del skåneleden . På sina ställen är den väldigt kuperad. Stigarna kommer även vara blöta och ordentligt leriga vid denna årstid.
Banan följer till stor del skåneleden . På sina ställen är den väldigt kuperad. Stigarna kommer även vara blöta och ordentligt leriga vid denna årstid.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 13:41Det låter härligt kladdigt och jävligt! Hoppas verkligen att jag får möjligheten att delta.
Det låter härligt kladdigt och jävligt! Hoppas verkligen att jag får möjligheten att delta.
Quote from Jonas Täng on 5 August 2008, 15:32Den typen av underlag passar utmärkt... för en orienterare! 😉
Den typen av underlag passar utmärkt... för en orienterare! 😉
Quote from Linnea Olsson on 21 August 2008, 18:40Jag sprang loppet förra året. Det var duktigt jobbigt men riktigt roligt. Jag kom sist av cirka 12 startande. I år ska jag till Athen och springa Marathon ett par veckor efter, så jag står över Marcusloppet i år.
Jag sprang loppet förra året. Det var duktigt jobbigt men riktigt roligt. Jag kom sist av cirka 12 startande. I år ska jag till Athen och springa Marathon ett par veckor efter, så jag står över Marcusloppet i år.