Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 21:18Exakt, jag går ingenstans utan den. Och vad är det du står och hinkar i dig så jag känner igen dig?
Exakt, jag går ingenstans utan den. Och vad är det du står och hinkar i dig så jag känner igen dig?
Quote from Sissel Svanøe on 6 October 2008, 21:39Cocacola är det i flaskan. Såg på fotona på vätskestationen på Markusloppets hemsida att de bara hade Pepsi och det oroar mig något, men å andra sidan hade de kladdkaka, så det jämnar väl ut sig på något sätt.
Cocacola är det i flaskan. Såg på fotona på vätskestationen på Markusloppets hemsida att de bara hade Pepsi och det oroar mig något, men å andra sidan hade de kladdkaka, så det jämnar väl ut sig på något sätt.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 21:54Och jag är han som springer.
Och jag är han som springer.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 22:09Hmm, de har alltså inte milk shake... Men var har du läst det där om kladdkakan??
Hmm, de har alltså inte milk shake... Men var har du läst det där om kladdkakan??
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 22:09Perfekt Hans, att någon tänker springa menar jag...
Perfekt Hans, att någon tänker springa menar jag...
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 22:34Det är ett smutsigt jobb, men någon måste göra det.
Det är ett smutsigt jobb, men någon måste göra det.
Quote from Sissel Svanøe on 8 October 2008, 16:40>Anders, jag tittade på bilder från förra årets lopp och såg bakverken, och sen hittade jag en raceberättelse som vinnaren skrivit på ett annat forum någonstans.
För övrigt har jag roat mig med att studera vinnarnas resultat från SUM, Markusloppet och L
>Anders, jag tittade på bilder från förra årets lopp och såg bakverken, och sen hittade jag en raceberättelse som vinnaren skrivit på ett annat forum någonstans.
För övrigt har jag roat mig med att studera vinnarnas resultat från SUM, Markusloppet och L
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 19:49Är nu också anmäld, man måste ju springa när det är på hemmaplan ...
Är nu också anmäld, man måste ju springa när det är på hemmaplan ...
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 14:42Ok, så ev vankas det alltså kladdkaka. Men man måste ta sig i mål för attfå det antar jag. Och tillräckligt fort för att inte kakmonstrena före en ska ha käkat upp allt. Det blir en bra sporre.
Ok, så ev vankas det alltså kladdkaka. Men man måste ta sig i mål för attfå det antar jag. Och tillräckligt fort för att inte kakmonstrena före en ska ha käkat upp allt. Det blir en bra sporre.
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 06:40Förstår inte hur ni kan vara så lugna när ni mentalt och fysiskt ska förbereda er för att springa fem mil i tuff terräng. Jag däremot känner mig fullständigt vettskrämd för hur ont det kommer att göra.
Förstår inte hur ni kan vara så lugna när ni mentalt och fysiskt ska förbereda er för att springa fem mil i tuff terräng. Jag däremot känner mig fullständigt vettskrämd för hur ont det kommer att göra.