Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 22:27Jag är säker på att dansken vi sprang med ett tag kastade in handduken. Efter jag kom på att vi sprungit fel så låg han strax utom synhåll och då hade vi sprungit duktigt fel. Vi var nästan tillbaka vid starten.
Det är modigt att våga testa sina gränser
Jag är säker på att dansken vi sprang med ett tag kastade in handduken. Efter jag kom på att vi sprungit fel så låg han strax utom synhåll och då hade vi sprungit duktigt fel. Vi var nästan tillbaka vid starten.
Det är modigt att våga testa sina gränser
Quote from Sissel Svanøe on 25 October 2008, 23:16Trevligt att prata med dig Anders, men jag blev lite konfunderad när jag hade dig bakom mig för tredje gången utan att jag hade sprungit förbi dig...
Jag sprang fel och fick vända tre gånger, men det blev ändå inte mer än en ungefär en kilometer extra. M
Trevligt att prata med dig Anders, men jag blev lite konfunderad när jag hade dig bakom mig för tredje gången utan att jag hade sprungit förbi dig...
Jag sprang fel och fick vända tre gånger, men det blev ändå inte mer än en ungefär en kilometer extra. M