Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 20:58Hörrni, lycka till allihopa!! Det kommer att bli himla kul. Ser fram emot era rapporter sedan 🙂
Hörrni, lycka till allihopa!! Det kommer att bli himla kul. Ser fram emot era rapporter sedan 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 22:27Ju sämre tid i år desto lättare att sätta PB nästa år 🙂 I morrn kör vi så det ryker!
Ju sämre tid i år desto lättare att sätta PB nästa år 🙂 I morrn kör vi så det ryker!
Quote from Sissel Svanøe on 25 October 2008, 08:47Den där Markus verkar ha tumme med vädergudarna. Solen stiger för närvarande upp på en relativt klarblå himmel och stormen har bedarrat. Kan bli en bra dag idag. Om man tar sig i mål innan det förutspådda eftermiddagsregnet, alltså...
Den där Markus verkar ha tumme med vädergudarna. Solen stiger för närvarande upp på en relativt klarblå himmel och stormen har bedarrat. Kan bli en bra dag idag. Om man tar sig i mål innan det förutspådda eftermiddagsregnet, alltså...
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 08:56Glöm inte fotografera vyerna.
Glöm inte fotografera vyerna.
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 08:59Vi har i alla fall tur med vädret.
Vi har i alla fall tur med vädret.
Quote from Sissel Svanøe on 25 October 2008, 09:04Säg inte så David. Jag är en mästare på att göra annat än att springa när jag är ute på långlopp. Hade jag inte smsat systern vid varje kontroll på Vertex hade jag utan tvekan kommit in under 8 timmar i alla fall. Och hade jag inte smsat och kollat kompis
Säg inte så David. Jag är en mästare på att göra annat än att springa när jag är ute på långlopp. Hade jag inte smsat systern vid varje kontroll på Vertex hade jag utan tvekan kommit in under 8 timmar i alla fall. Och hade jag inte smsat och kollat kompis
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 09:06Håll käften och spring! 🙂
Håll käften och spring! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 09:11Är du nu ute i fin natur i soliga södern och springer så bör du fotografera.
Du vet inte när du får komma hit ned nästa gång.
Är du nu ute i fin natur i soliga södern och springer så bör du fotografera.
Du vet inte när du får komma hit ned nästa gång.
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 19:19Det var en underbar dag med sol hela vägen. Lite lerigt på sina håll men inte så farligt. Jag sprang lite fel, men då fick jag ju bara desto mer fin skånsk natur 🙂 Kom i mål efter prisutdelningen och när alla andra packat ihop och åkt hem.
Det var en underbar dag med sol hela vägen. Lite lerigt på sina håll men inte så farligt. Jag sprang lite fel, men då fick jag ju bara desto mer fin skånsk natur 🙂 Kom i mål efter prisutdelningen och när alla andra packat ihop och åkt hem.
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 20:18Fantastiskt väder, underbar natur och ett trevligt arrangemang! Allt var perfekt förutom att jag var förkyld och inte tillräckligt backtränad... jag tror att jag blev den första DNF:aren på ett Markuslopp. Det är inte varje dag man är pionjär 😉
Stort gr
Fantastiskt väder, underbar natur och ett trevligt arrangemang! Allt var perfekt förutom att jag var förkyld och inte tillräckligt backtränad... jag tror att jag blev den första DNF:aren på ett Markuslopp. Det är inte varje dag man är pionjär 😉
Stort gr