Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker inte att du ska använda ryggan otestad. Om du upptäcker efter nån mil att det inte funkar så får du problem som du har svårt att lösa mitt ute i spenaten.
Själv använder jag ryggan på alla långpass och på två lopp hittills och är supernöjd.

Instämmer med föregående talare. En kass ryggsäck kan göra turen riktigt besvärlig. Inte bara med tanke på skav, utan även om den inte sitter bra utan dunsar runt och inte går att få ordning på.

Och Sebastian> Tack för att du tror att jag kan ta PB på 5-

All right, jag kör på mitt (obeprövade) bälte istället. Det har regnat en del här nere i Syd i dag så det kan nog bli smarrigt i spåret i morrn, speciellt för oss utan terrängskor 🙂

Man måste tro på sig själv!!! Klart du krossar ditt PB!!!

För egen del räcker det att jag tar mig i mål så har jag satt PB. HAr aldrig sprungit så långt förut 🙂

Att ta sig i mål ska ju vara första prioritet 🙂

Absolut, att ta sig i mål får bli mål nr 1. Ser ut att bli gyttjebrottning, det öser ner ute.

Lycka till i morgon, det kommer nog bli galet geggigt!

Det har regnat hela vägen från Götet till Lund. På TV lovar de sol imorgon, men jag tror det när jag ser det. Solen får allt jobba duktigt för att torka upp all väta innan vi går i mål...
Och det räcker f ö att gå i mål för att ha satt personligt banrekor

Klart vi ska komma i mål!
Traillöpning och mtb-cykling - två legitima sätt för vuxna att få bli riktigt leriga.