Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 08:40David, det kallas förnekelse! 😉
Själv svävar jag mellan euforisk lycka när jag tänker på vackert höstfärgade löv, hög och klar luft och härliga endorfinkickar samt nattsvart ångest när jag tänker på skyhöga backar, kalla höstvindar och stumma lårmuskler
David, det kallas förnekelse! 😉
Själv svävar jag mellan euforisk lycka när jag tänker på vackert höstfärgade löv, hög och klar luft och härliga endorfinkickar samt nattsvart ångest när jag tänker på skyhöga backar, kalla höstvindar och stumma lårmuskler
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 08:52Om Markusloppet är lika jävligt som SUM var så önskar jag er verkligen lycka till!!! Jag har aldrig sett så många med kramp i vaderna! Samtidigt är jag väldigt avundsjuk på er!
Om Markusloppet är lika jävligt som SUM var så önskar jag er verkligen lycka till!!! Jag har aldrig sett så många med kramp i vaderna! Samtidigt är jag väldigt avundsjuk på er!
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 09:40Det var länge sedan jag hade så dålig löpform som nu plus att jag varit sjuk i snart fyra veckor. Det kommer alltså gå åt helvete, vet man det finns inget att vara nervös för. Jag kommer anpassa farten så lidandet ute i spåret kommer nog inte bli värre än
Det var länge sedan jag hade så dålig löpform som nu plus att jag varit sjuk i snart fyra veckor. Det kommer alltså gå åt helvete, vet man det finns inget att vara nervös för. Jag kommer anpassa farten så lidandet ute i spåret kommer nog inte bli värre än
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 11:26Äsch, det kan inte bli blötare än vad det var på Vertex. Och definitivt inte backigare! Så det är lugnt!
Äsch, det kan inte bli blötare än vad det var på Vertex. Och definitivt inte backigare! Så det är lugnt!
Quote from Sissel Svanøe on 16 October 2008, 14:05Nersnacket har börjat...:-)
Ju besvärligare det är, desto skönare är det att glida ner i det varma badet efteråt.
Dessutom känner man verkligen att man lever när hela kroppen får jobba. Det är gott.
Nersnacket har börjat...:-)
Ju besvärligare det är, desto skönare är det att glida ner i det varma badet efteråt.
Dessutom känner man verkligen att man lever när hela kroppen får jobba. Det är gott.
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 16:42Håller helt med, det kommer bli en helt fantastisk tur. Jobbigt men riktigt kul.
Hur lägger ni upp sista veckan då, är det vila som gäller?
Håller helt med, det kommer bli en helt fantastisk tur. Jobbigt men riktigt kul.
Hur lägger ni upp sista veckan då, är det vila som gäller?
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 06:34Jag har tränat som vanligt mån-ons men ska nu vila några dagar för att vara riktigt löpsugen på lördag.
Vad äter ni dagarna innan ett ultralopp? Har försökt hitta någon bra sida på en riktig fettuppladdning men misslyckats. Annars får det väl bli pizza,
Jag har tränat som vanligt mån-ons men ska nu vila några dagar för att vara riktigt löpsugen på lördag.
Vad äter ni dagarna innan ett ultralopp? Har försökt hitta någon bra sida på en riktig fettuppladdning men misslyckats. Annars får det väl bli pizza,
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 08:01Jag har aldrig sprungit en ultra, men inför Kalmar triathlon åt jag pizza på kvällen. Det var mest för att jag inte ville riskera att äta nåt som skulle kunna bråka med magen och då kändes pizza säkert. Inför mara eller annat långt lopp har jag ätit som v
Jag har aldrig sprungit en ultra, men inför Kalmar triathlon åt jag pizza på kvällen. Det var mest för att jag inte ville riskera att äta nåt som skulle kunna bråka med magen och då kändes pizza säkert. Inför mara eller annat långt lopp har jag ätit som v
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 09:27Jag kommer nog också att äta samma saker som vanligt, fast mer av allt 😉
Är lite nervös för att jag ska få problem med min vad, den stramade och kändes spänd under sista rundan innan loppet igår. Jag tror att det bara är överansträning, men det känns än
Jag kommer nog också att äta samma saker som vanligt, fast mer av allt 😉
Är lite nervös för att jag ska få problem med min vad, den stramade och kändes spänd under sista rundan innan loppet igår. Jag tror att det bara är överansträning, men det känns än
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 10:47Perfekt väder låter det som! Det blir långa tights, långärmad underställströja med klubb-t-shirt över. Vindjacka och extratröja i ryggan. Bra att ha, om jag, av någon underlig anledning, skulle tvingas bryta.
Perfekt väder låter det som! Det blir långa tights, långärmad underställströja med klubb-t-shirt över. Vindjacka och extratröja i ryggan. Bra att ha, om jag, av någon underlig anledning, skulle tvingas bryta.