Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 00:12Sådär, anmäld. Nån annan?
Sådär, anmäld. Nån annan?
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 08:43Jag hade hoppats på att kunna medverka, men det ser tajt ut tyvärr. Kanske nästa år?
Jag hade hoppats på att kunna medverka, men det ser tajt ut tyvärr. Kanske nästa år?
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 10:43Synd Sebastian, men det finns ju fler lopp och fler år 🙂 Själv har jag aldrig sprungit så långt och det i kombination med att jag är i sämre löpform än på länge gör att det ska bli riktigt spännande. Nu hoppas jag bara att min sega förkylning ger med si
Synd Sebastian, men det finns ju fler lopp och fler år 🙂 Själv har jag aldrig sprungit så långt och det i kombination med att jag är i sämre löpform än på länge gör att det ska bli riktigt spännande. Nu hoppas jag bara att min sega förkylning ger med si
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 07:22Jag var sugen på detta också men en vecka efter Växjö marathon är tyvärr för närma. Nästa år kanske säger jag också.
Jag var sugen på detta också men en vecka efter Växjö marathon är tyvärr för närma. Nästa år kanske säger jag också.
Quote from Sissel Svanøe on 6 October 2008, 12:22Det här verkar trevligt, så jag tänker göra det redan i år, så att jag säkert vet att det blir av. Det var bara att stryka Växjömaran ur tävlingskalendern och lägga in Markusloppet i stället, busenkelt!
Det här verkar trevligt, så jag tänker göra det redan i år, så att jag säkert vet att det blir av. Det var bara att stryka Växjömaran ur tävlingskalendern och lägga in Markusloppet i stället, busenkelt!
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 13:20Jaha. Då har jag också anmält mig. Som det kan bli...
Jaha. Då har jag också anmält mig. Som det kan bli...
Quote from Sissel Svanøe on 6 October 2008, 15:31Ja, du var ju inte särskilt svårövertalad...
Ja, du var ju inte särskilt svårövertalad...
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 16:16Fick en anledning att inte springa i Växjö!
Fick en anledning att inte springa i Växjö!
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 19:24Då vet jag två till som ska springa iaf, ska hålla utkik efter er.
Då vet jag två till som ska springa iaf, ska hålla utkik efter er.
Quote from Sissel Svanøe on 6 October 2008, 20:49Och jag ska hålla utkik efter killen med milkshaken?
Och jag ska hålla utkik efter killen med milkshaken?