Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMaskerad?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har som plan att springa Sylvesterloppet på nyår... Till saken är att man kan klä ut sig, min fråga blir till er, som kanske testat detta, om man skall tänka på något särskilt...?
För att springa i en stor kycklingdräkt verkar obekvämt...? Luciaklänn

Jag har bara testat några löpsteg i trädgården i samband med fotot, men ska testa någon snabbdistans på julafton. Tror det funkar ganska bra, i alla fall jämfört med kycklingdräkt...

Ja, alltså mitt tips blir väl då att TESTA utrustningen innan loppet (i

Kanindräkt brukar uppskattas. Fast undvik Stig-Helmervarianten. Det är Victoria som gäller.

Jag blev omsprungen av en brunbjörn nån kilometer före målet på Stockholms marathon (det brukar min son påminna mig om retfullt ofta).

Den kostymen såg i allafall ut att passa bättre för löpning sista december än sista maj då det begav sig.

Jag tror att publiken uppskattar Victoriavarianter mer än Stig-Helmervarianten på Nina.

*Hehe*
Tror nog att "Jessica Rabbit" skulle bli knasigt hon har jue jämt högaklackar på sig (H)
Nä, men kanske som en skridskoprincessa? Om det blir tillräckligt kallt å isigt, så kanske det funkar bättre? 😀

/Nina

tänk playboy-bunny så lär du ju inte snärja in dig i kläderna iaf 😀

Playboy-bunny? *ler* Skulle nog grannarna gilla om jag var ute å övnings sprang i den... Fast nä, blir för kallt *Bbbrrrr*

Slutar förmodligen att jag klär ut mig till... "MIG" i joggingkläder! Undra om man vinner pris på det? Jag skulle vara väldigt trol

När jag sprang broloppet 2000,så var det en snubbe som sprang i full Hockey målvakt utrustning inklusive skridskor.Kan det vara nåt?? 🙂

Senast gången jag var på maskerad (fast det var en fest och inte en löpartävling) var jag utklädd till Iprenmannen. (Eller möjligen Iprenkvinnan.) Jag hade blå kläder och sedan hade jag sytt två rundlar av tunn skumgummi som jag fäst ihop med vita band so