Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 10:04Jonas: Hulken är min drömmaskeraddräkt! Tänkte man man borde kunna bygga muskler av skumgummi, ungefär som axelskydden i hockey. Mer krävs ju egentligen inte, förutom grön kroppsmålning 🙂
Jonas: Hulken är min drömmaskeraddräkt! Tänkte man man borde kunna bygga muskler av skumgummi, ungefär som axelskydden i hockey. Mer krävs ju egentligen inte, förutom grön kroppsmålning 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 10:08Bibendum?
Bibendum?
Quote from Fredrik Svensson on 19 December 2008, 18:09Full Hockeymålvakts utrustning, inklusive skridskor!!! Det måste väl ändå vara vinnaren av alla utklädnader??
Jag liksom tyckte att ett Lucialinne skulle kunna vara jobbigt??! (Hur tänkte jag där?) *Ler djupt generat*
Full Hockeymålvakts utrustning, inklusive skridskor!!! Det måste väl ändå vara vinnaren av alla utklädnader??
Jag liksom tyckte att ett Lucialinne skulle kunna vara jobbigt??! (Hur tänkte jag där?) *Ler djupt generat*
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 18:31Jag tycker det är en del av sporten att vara fullt löpduglig. Man skall ju inte kunna skylla på dräkten efteråt.
Jag var raket förrförra sylväster. Det var grymt kul. Hade jag haft tid hade jag utvecklat det. För att anamma kampsporten tror jag det blir n
Jag tycker det är en del av sporten att vara fullt löpduglig. Man skall ju inte kunna skylla på dräkten efteråt.
Jag var raket förrförra sylväster. Det var grymt kul. Hade jag haft tid hade jag utvecklat det. För att anamma kampsporten tror jag det blir n
Quote from Funbeat user on 26 December 2008, 20:32Superman eller Batman är mina stora favvisar a la drömkostymer.......Sorry att Captain America inte är så poppis i Svedala......skitfräsch look...men inge djävel vet ju vem man är.....(utom frugan...?!)
Tigermasken likaså.....manga anime typ....?!
Jag å e
Superman eller Batman är mina stora favvisar a la drömkostymer.......Sorry att Captain America inte är så poppis i Svedala......skitfräsch look...men inge djävel vet ju vem man är.....(utom frugan...?!)
Tigermasken likaså.....manga anime typ....?!
Jag å e