Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 12:51Ni skulle haft med Robinson-Robban istället. Då hade han vunnit som blåfärgat dunderpiller.
Ni skulle haft med Robinson-Robban istället. Då hade han vunnit som blåfärgat dunderpiller.
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 12:57påminner mig om enda maskeradtävlingen där jag gått till final. Då hade jag bara ett par linnekalsonger på mig - jag föreställde penicillin.
påminner mig om enda maskeradtävlingen där jag gått till final. Då hade jag bara ett par linnekalsonger på mig - jag föreställde penicillin.
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 13:05Det är inte många som vet det, men just mediciner är ett vinnande koncept när det gäller maskeradtävlingar.
Det är inte många som vet det, men just mediciner är ett vinnande koncept när det gäller maskeradtävlingar.
Quote from Jonny Persson on 18 December 2008, 13:25Senast jag vann en maskeradtävling var jag utklädd till döden. Men det skulle jag inte vilja springa i...
Senast jag vann en maskeradtävling var jag utklädd till döden. Men det skulle jag inte vilja springa i...
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 13:59Näradödenupplevelse är lätt att få på löpartävling om utgångshastigheten är för hög.
Näradödenupplevelse är lätt att få på löpartävling om utgångshastigheten är för hög.
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 00:37Ok mitt första inlägg m Sci-Fi tema & bild funkade inte... här kommer därför annat tips som lämpar sig för bl a löpning...talar av egen erfarenhet!
Jag har testat som humla en gång- väldigt stilig kan ni tro ;):
Svarta leggings & polo. Diadem med "känse
Ok mitt första inlägg m Sci-Fi tema & bild funkade inte... här kommer därför annat tips som lämpar sig för bl a löpning...talar av egen erfarenhet!
Jag har testat som humla en gång- väldigt stilig kan ni tro ;):
Svarta leggings & polo. Diadem med "känse
Quote from Elias Engqvist on 19 December 2008, 00:39Tyvärr Sanna kan du inte länka till bilder som ligger på din dator - dom måste ligga på internet. Du kan tex ladda upp dom till din FB-träning...
Tyvärr Sanna kan du inte länka till bilder som ligger på din dator - dom måste ligga på internet. Du kan tex ladda upp dom till din FB-träning...
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 00:46Tinypic.com är också ett alternativ
Tinypic.com är också ett alternativ
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 00:53Tack Christer & Peter för tips. Ska testa det någon dag 🙂
Nu är jag vaken på övertid och skulle nog bara knasa till det...
Tack Christer & Peter för tips. Ska testa det någon dag 🙂
Nu är jag vaken på övertid och skulle nog bara knasa till det...
Quote from Anders Wallerstedt on 19 December 2008, 08:26Istället för blåfärgat tema kan ju ett grönfägat tema fungera, Hulkentema. (Fast kan bli klumpigt att springa med lösmuskler på överkroppen)
Lycka till.
Istället för blåfärgat tema kan ju ett grönfägat tema fungera, Hulkentema. (Fast kan bli klumpigt att springa med lösmuskler på överkroppen)
Lycka till.