Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 16:44"jag körde i år på några snickers bara"
Snickers är klart underskattat. Banan överskattat;)
Sen kanske det inte är så kladdfritt alla gånger med snickers, kan jag tänka mig.Vänligen
P:
"jag körde i år på några snickers bara"
Snickers är klart underskattat. Banan överskattat;)
Sen kanske det inte är så kladdfritt alla gånger med snickers, kan jag tänka mig.
Vänligen
P:
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 17:31Det är därför man ska ha en sån här väska:
bild:http://www.topeak.com/mediafiles/products/1052/
Perfekt att ha Snickers eller Maktkakor i.
Det är därför man ska ha en sån här väska:
bild:http://www.topeak.com/mediafiles/products/1052/
Perfekt att ha Snickers eller Maktkakor i.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 17:51Gunnar: det brukes vel ikke offroad på VR
Gunnar: det brukes vel ikke offroad på VR
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 18:01Gunnar den där ramväskan är vidrig. Köpte en sådan men slet av den omgående då det var otroligt irriterande att skrapa låren mot väskan/kardborren. Bättre att ha maten i ryggfickorna på cykeltröjan/västen.
Gunnar den där ramväskan är vidrig. Köpte en sådan men slet av den omgående då det var otroligt irriterande att skrapa låren mot väskan/kardborren. Bättre att ha maten i ryggfickorna på cykeltröjan/västen.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 18:06Jag har använt den både på Vätternrundan och Mälaren Runt och tyckte att den fungerade mycket bra. Och den passade på min racercykel.
Som P. var inne på så finns det en del saker som blir väldigt kladdiga om man har dem i ryggfickorna.
Jag har använt den både på Vätternrundan och Mälaren Runt och tyckte att den fungerade mycket bra. Och den passade på min racercykel.
Som P. var inne på så finns det en del saker som blir väldigt kladdiga om man har dem i ryggfickorna.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:20"Det är därför man ska ha en sån här väska: Perfekt att ha Snickers eller Maktkakor i. "
Eller hur Gunnar. Jag har en sådan jag med och är väldigt nöjd med den.
Lätta att komma åt plus att den har ett litet regnskydd vid behov:)
Jag menar. Hur kul är de
"Det är därför man ska ha en sån här väska: Perfekt att ha Snickers eller Maktkakor i. "
Eller hur Gunnar. Jag har en sådan jag med och är väldigt nöjd med den.
Lätta att komma åt plus att den har ett litet regnskydd vid behov:)
Jag menar. Hur kul är de
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:21Hur mycket energi petar ni er egentligen på V(ingel)R(undan)?
Hur mycket energi petar ni er egentligen på V(ingel)R(undan)?
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:23Vet inte så noga, men första gången kände jag mig lite däst när jag gick i mål 😉
Vet inte så noga, men första gången kände jag mig lite däst när jag gick i mål 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:26Ni ska kanske räkna på det och balansera kosten därefter?
Ni ska kanske räkna på det och balansera kosten därefter?
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 20:24den där topeak väskan har jag med. jag som inte vinklar in benen så knäskålarna slår i ramen har inte haft några irritationsproblem med den ramväskan.. den rymmer dessutom ca 6 snickerss eller etiu, slang, kedjebrytare, däckavtagare, insexnycklar och ett
den där topeak väskan har jag med. jag som inte vinklar in benen så knäskålarna slår i ramen har inte haft några irritationsproblem med den ramväskan.. den rymmer dessutom ca 6 snickerss eller etiu, slang, kedjebrytare, däckavtagare, insexnycklar och ett