Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 20:27ett bra tips är dagarna innan långpass som tex vättern äta ordenligt och nån timma innan loppet dricka blåbärssoppa och dricka grädde jag dricker ca 3dl av varje.
ett ännu bättre tips är om nån skulle se det jag skrivit och vill prova samma sak så gör d
ett bra tips är dagarna innan långpass som tex vättern äta ordenligt och nån timma innan loppet dricka blåbärssoppa och dricka grädde jag dricker ca 3dl av varje.
ett ännu bättre tips är om nån skulle se det jag skrivit och vill prova samma sak så gör d
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 20:31Den absoluta majoriteten som cyklar V(ingel)R(undan) har fett så det räcker och blir över, utan vispgrädde.
Den absoluta majoriteten som cyklar V(ingel)R(undan) har fett så det räcker och blir över, utan vispgrädde.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 20:36ja det finns nog många som inte behöver grädden där. men grädden gör enligt en undersökning (som jag inte hittar en länktill) att blodfettet höjs och där av fördelar ut glyckoblalala långsammare och under en längre tid osv
ja det finns nog många som inte behöver grädden där. men grädden gör enligt en undersökning (som jag inte hittar en länktill) att blodfettet höjs och där av fördelar ut glyckoblalala långsammare och under en längre tid osv
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 20:39Jag tror inte att det var någon av cyklisterna i morse som tryckte i sig en trea vispgrädde innan linjeloppet.
Det finns bättre metoder att få optimerat sin fettförbränning.
Jag tror inte att det var någon av cyklisterna i morse som tryckte i sig en trea vispgrädde innan linjeloppet.
Det finns bättre metoder att få optimerat sin fettförbränning.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 20:50det har jag inte sagt att det inte finns. men det duger nog fint för oss feta motionärer som har som mål att ta sig runt på en rimlig tid.
vilka metoder då??
det har jag inte sagt att det inte finns. men det duger nog fint för oss feta motionärer som har som mål att ta sig runt på en rimlig tid.
vilka metoder då??
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 20:55Träning är underskattat.
Träning är underskattat.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:38Själv har jag en fettreserv för ca 10 VR om inte mer. Och jag tror inte jag är ensam om det;)
Det är väl bara att räkna lite. Vi säger att det kostar ca 10 000Kcal för en runda och då blir det ca 100000Kcal totalt för 10 rundor.
Och det motsvara ca 15kg
Själv har jag en fettreserv för ca 10 VR om inte mer. Och jag tror inte jag är ensam om det;)
Det är väl bara att räkna lite. Vi säger att det kostar ca 10 000Kcal för en runda och då blir det ca 100000Kcal totalt för 10 rundor.
Och det motsvara ca 15kg
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:22Jag intog ca 2,500 kcal under fjolårets VR, vilket räckte.
Jag intog ca 2,500 kcal under fjolårets VR, vilket räckte.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 08:42Träning ÄR underskattat!
Träning ÄR underskattat!
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 10:57Hmm... min kakmage borde m.a.o. räcka perfekt runt sjön... 😀 😉
Hmm... min kakmage borde m.a.o. räcka perfekt runt sjön... 😀 😉