Quote from ellen olsson on 9 May 2009, 23:51Chips är rätt effektivt om man vill gå upp i vikt...
Chips är rätt effektivt om man vill gå upp i vikt...
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:57Chips är populärt på multisporttävlingar.
Chips är populärt på multisporttävlingar.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:07Funkar inte på mig.. eller så gör det. Går ju inte ner i vikt iaf. Får nog ta en halvdag o googla ämnet
Funkar inte på mig.. eller så gör det. Går ju inte ner i vikt iaf. Får nog ta en halvdag o googla ämnet
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 17:52"#Det knäppa är att det funkar med sockerfritt godis också, en luring det. #"
Att äta konstsocker när man har lågt blodsocker är inget jag skulle råda ngn till!
Maken brukar berätta en skräckhistoria om när han och kompisen varit ute i Häggsta och klättra
"#Det knäppa är att det funkar med sockerfritt godis också, en luring det. #"
Att äta konstsocker när man har lågt blodsocker är inget jag skulle råda ngn till!
Maken brukar berätta en skräckhistoria om när han och kompisen varit ute i Häggsta och klättra
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:51Tvåtimmarsrundan - inget annat än sportdryck och vatten. Äter en tallrik gröt innan jag drar ut.
Fyratimmarsrundan - bottnar med gröt före, kaffe och kanelbulle mitt på (planerar rundan så att den sammanfaller med lämpligt fik). En banan i fickan i reserv
Tvåtimmarsrundan - inget annat än sportdryck och vatten. Äter en tallrik gröt innan jag drar ut.
Fyratimmarsrundan - bottnar med gröt före, kaffe och kanelbulle mitt på (planerar rundan så att den sammanfaller med lämpligt fik). En banan i fickan i reserv
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:55Då kör du aldrig fettförbränningsträning.
Då kör du aldrig fettförbränningsträning.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:33Har inget behov av fettförbränning.
Högaktningsfullt
Hans B
Har inget behov av fettförbränning.
Högaktningsfullt
Hans B