Quote from ellen olsson on 5 May 2009, 15:42> Självklart måste man äta! Men jag är rätt trött på bars och bananer (gel ska vi inte ens tala om). På den gamla onda tiden var det väl mackor i folie som gällde. Någon som kör med det?
Det får man på mitt favoritlopp - Quebrantahuesos.
> Självklart måste man äta! Men jag är rätt trött på bars och bananer (gel ska vi inte ens tala om). På den gamla onda tiden var det väl mackor i folie som gällde. Någon som kör med det?
Det får man på mitt favoritlopp - Quebrantahuesos.
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 15:46Att vägga på träning då och då är inte fel, det är på tävling man ska ladda. Att sitta och mumsa på cykeln gör en inte bättre (om det nu är målet att bli snabbare)
Att vägga på träning då och då är inte fel, det är på tävling man ska ladda. Att sitta och mumsa på cykeln gör en inte bättre (om det nu är målet att bli snabbare)
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 16:29Är inte målet att köra VingelRundan för alla?
Är inte målet att köra VingelRundan för alla?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 17:11"Snickers vs Bars?
Törs någon reda ut begreppen?"
Snickers ÄR en bar. En billig och bra sådan som dessutom är god, enligt mig. Innehåller både socker, salt och fett. Enda nackdelen är chokladöverdraget, som har en tendens att smälta i ryggfickan.
"Snickers vs Bars?
Törs någon reda ut begreppen?"
Snickers ÄR en bar. En billig och bra sådan som dessutom är god, enligt mig. Innehåller både socker, salt och fett. Enda nackdelen är chokladöverdraget, som har en tendens att smälta i ryggfickan.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 17:51Snickers har, till skillnad från "vanliga" bars, en tendens att dyka upp i mina hallucinationer när jag är riktigt, riktigt trött. Oftast dansar de då fram på vägen framför mig...
Tyvärr blir jag oftast besviken om/när jag väl hittar en mack som säljer s
Snickers har, till skillnad från "vanliga" bars, en tendens att dyka upp i mina hallucinationer när jag är riktigt, riktigt trött. Oftast dansar de då fram på vägen framför mig...
Tyvärr blir jag oftast besviken om/när jag väl hittar en mack som säljer s
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 18:16Snickers är mindre bra för nöt-allergiker, eller de som inte gillar jordnötter t ex jag. Men för mig funkar Kexchoklad, så stödjer jag min bygd då också. Fast det är ju kladdet. Testar nu ett märke av bar som heter Multipower. Funkar bra för mig o min kna
Snickers är mindre bra för nöt-allergiker, eller de som inte gillar jordnötter t ex jag. Men för mig funkar Kexchoklad, så stödjer jag min bygd då också. Fast det är ju kladdet. Testar nu ett märke av bar som heter Multipower. Funkar bra för mig o min kna
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 18:17Då går det att hävda rätten till att använda dopingmedel.
Då går det att hävda rätten till att använda dopingmedel.
Quote from j sollerman on 9 May 2009, 11:01Hade inte snickers varit så jävla kladdig så hade den varit outstanding. Använder mig av snickers när de inte är för varmt ute, annars blir de enervit.
Hade inte snickers varit så jävla kladdig så hade den varit outstanding. Använder mig av snickers när de inte är för varmt ute, annars blir de enervit.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:55Tar bort detta inlägg, upptäckte att jag visst skrev det på fel flik, skulle ligga under fettförbränningsfliken...
Tar bort detta inlägg, upptäckte att jag visst skrev det på fel flik, skulle ligga under fettförbränningsfliken...
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:57Nu brukar fettförbränningspassen vara +fyra timmar.
Nu brukar fettförbränningspassen vara +fyra timmar.