Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:39Universitetspoäng? Eller antal meter litteratur i ämnet efter 4 år i livsmedelsindustrin och 3,5 år i läkemedlesindustrin arbetandes med just detta ämne?
Sen måste man se på förbränningen på hela passet...dvs inkluderat återhämtning, som sagt...vetenskap
Universitetspoäng? Eller antal meter litteratur i ämnet efter 4 år i livsmedelsindustrin och 3,5 år i läkemedlesindustrin arbetandes med just detta ämne?
Sen måste man se på förbränningen på hela passet...dvs inkluderat återhämtning, som sagt...vetenskap
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:53då kan du ju för oss som inte läst så mycket näringslära och förstår det kanske självklara ange mera precist vad det som är fel - tveksamt - omdiskuterat - i Carls text som annars verkar väldigt vetenskaplig
då kan du ju för oss som inte läst så mycket näringslära och förstår det kanske självklara ange mera precist vad det som är fel - tveksamt - omdiskuterat - i Carls text som annars verkar väldigt vetenskaplig
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 17:20Först så finns det flera olika terorier som kräver precis lika mycket utläggning vilket känns rätt onödigt. DVS brilljera med studier.
Men genrellt så måste man titta på hela passet...före under och efter... Kroppens förmåga att prioritera olika förbr
Först så finns det flera olika terorier som kräver precis lika mycket utläggning vilket känns rätt onödigt. DVS brilljera med studier.
Men genrellt så måste man titta på hela passet...före under och efter... Kroppens förmåga att prioritera olika förbr
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:36Vilket har räckt bra till mig(t+) .... och de flesta andra här på sajten
Vilket har räckt bra till mig(t+) .... och de flesta andra här på sajten
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 10:27jag har gått ner 28kg sedan augusti 2008 startade på 126kg nu 98kg och är 194cm lång. har även gått upp et par kg i muskler!
det jag har gjort är att skippa saker med mkt kolhydrater i slutat å dricka läsk! styrketränat 3 dagar i veckan, cyklar 2 mil om
jag har gått ner 28kg sedan augusti 2008 startade på 126kg nu 98kg och är 194cm lång. har även gått upp et par kg i muskler!
det jag har gjort är att skippa saker med mkt kolhydrater i slutat å dricka läsk! styrketränat 3 dagar i veckan, cyklar 2 mil om
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 10:34Bra jobbat!
Hade du cyklat 15-20 timmar i veckan så hade du brännt mer med stor sannolikhet.
Bra jobbat!
Hade du cyklat 15-20 timmar i veckan så hade du brännt mer med stor sannolikhet.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 12:35ban ska inte bränna för snabbt heller då får man ju den där oönskade löshuden! det sägs att det är lagom att bränna 0,5 kg i veckan och mitt snitt ligger på 0,77 kg per vecka
ban ska inte bränna för snabbt heller då får man ju den där oönskade löshuden! det sägs att det är lagom att bränna 0,5 kg i veckan och mitt snitt ligger på 0,77 kg per vecka