Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 13:54Är inte du ute med din nya hybrid?
Fp. David P¤ verkar veta vad jag menar, tycker och tänker, ibland i alla fall.
Jag tror att de flesta ämnena har varit på tapeten innan och då penetrerats.Jag tror att distansträning ger många bra effekter med kapill
Är inte du ute med din nya hybrid?
Fp. David P¤ verkar veta vad jag menar, tycker och tänker, ibland i alla fall.
Jag tror att de flesta ämnena har varit på tapeten innan och då penetrerats.
Jag tror att distansträning ger många bra effekter med kapill
Quote from Sandra Näslund on 11 May 2009, 18:08(Varningstext)
Jag ger mig inte tolkningsföreträde för någon annans tyckande, tänkande eller menande. Inte heller menar jag mig att uttrycka mig förklenade om andras åsikter.
(Varningstext slut)Vad jag tror mig veta är att om man ska cykla VR eller läng
(Varningstext)
Jag ger mig inte tolkningsföreträde för någon annans tyckande, tänkande eller menande. Inte heller menar jag mig att uttrycka mig förklenade om andras åsikter.
(Varningstext slut)
Vad jag tror mig veta är att om man ska cykla VR eller läng
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 18:43ojojojojoj vilka utlägg om fettförbränning.... att träna så hårt som möjligt för att bränna optimalt med fett är ju ren b-shit.. Förbränningen av substraten kolhydrater, proteiner och fria fettsyror skiljer sig markant åt genom att tex glucos innehåller 6
ojojojojoj vilka utlägg om fettförbränning.... att träna så hårt som möjligt för att bränna optimalt med fett är ju ren b-shit.. Förbränningen av substraten kolhydrater, proteiner och fria fettsyror skiljer sig markant åt genom att tex glucos innehåller 6
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 19:32Att kroppen bränner mindre *andel* fett vid större ansträngning är noterat, det får jag ihop med vad mina kemi- och biologilärare sa.
Den totala energiförbrukningen är dock större vid större ansträngning, dvs summan av fett- och socker-förbränning är stö
Att kroppen bränner mindre *andel* fett vid större ansträngning är noterat, det får jag ihop med vad mina kemi- och biologilärare sa.
Den totala energiförbrukningen är dock större vid större ansträngning, dvs summan av fett- och socker-förbränning är stö
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 20:16man brukar säga att max när det gäller mängden fett per tidsenhet - alltså inte procentandelen fett jämfört med kolhydrat utan totala mängden fett - infaller nånstans mellan 59 och 64 % av VO2max vilket översatt till maxpuls väl blir kring 73-78 % en rät
man brukar säga att max när det gäller mängden fett per tidsenhet - alltså inte procentandelen fett jämfört med kolhydrat utan totala mängden fett - infaller nånstans mellan 59 och 64 % av VO2max vilket översatt till maxpuls väl blir kring 73-78 % en rät
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 22:57"ojojojojoj vilka utlägg om fettförbränning.... att träna så hårt som möjligt för att "
Sen orkade jag inte längre, men det är kanske bara jag
"ojojojojoj vilka utlägg om fettförbränning.... att träna så hårt som möjligt för att "
Sen orkade jag inte längre, men det är kanske bara jag
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 07:57Executive summary:
Det är någotsånär vetenskapligt fastställt att om man tränar lite mer och äter lite mindre så går man ner i vikt. Det verkar också finnas ett samband; ju mer man tränar och ju mindre man äter desto större viktnedgång.Men det är ju bar
Executive summary:
Det är någotsånär vetenskapligt fastställt att om man tränar lite mer och äter lite mindre så går man ner i vikt. Det verkar också finnas ett samband; ju mer man tränar och ju mindre man äter desto större viktnedgång.
Men det är ju bar
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:21Fredrik B
(t+)😀
Fredrik B
(t+)
😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:09Bra fredrik! Håller med
Fö övrigt så håller jag inte med om Carls vetenskapliga utläggning...det finns runt så när lika många teorier som forskare...Har läst dem alla i näringsläran!
Enregi in och energi ut är det mest logiska...kombinerat med nuvarand
Bra fredrik! Håller med
Fö övrigt så håller jag inte med om Carls vetenskapliga utläggning...det finns runt så när lika många teorier som forskare...Har läst dem alla i näringsläran!
Enregi in och energi ut är det mest logiska...kombinerat med nuvarand
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:34Magnus B vad fick du för betyg i Näringslära 🙂
Magnus B vad fick du för betyg i Näringslära 🙂