Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:26(t+) du får förvarna den dagen du kommer att testa och vilken väg du skall åka 🙂 🙂
(t+) du får förvarna den dagen du kommer att testa och vilken väg du skall åka 🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:30Hehe, jag lovat att komma med ett utlåtande i sådanafall =)
Nästan så man blir tvungen att testa bara för att ha testat...
Hehe, jag lovat att komma med ett utlåtande i sådanafall =)
Nästan så man blir tvungen att testa bara för att ha testat...
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:33jag ska testa nästa gång jag åker långt, lovar att meddela resultat 🙂
jag ska testa nästa gång jag åker långt, lovar att meddela resultat 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 19:28Men kommer inte silikonet att helt enkelt torka och bli små klumpar i stället för att försvinna in i huden som andra krämer gör?
Men kommer inte silikonet att helt enkelt torka och bli små klumpar i stället för att försvinna in i huden som andra krämer gör?
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 17:07nej...det blir inga klumpar, bara mjukt och lent, kanske lite halkigt i brallan...
nej...det blir inga klumpar, bara mjukt och lent, kanske lite halkigt i brallan...
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 13:34Det där med att man inte går ner något men att man byggt en massa muskler kommer upp varenda gång man pratar träning och utebliven viktnedgång. Det påstås att man förbränner fett, men går upp motsvarande i muskler, vilket gör att vågen visar samma. Men är
Det där med att man inte går ner något men att man byggt en massa muskler kommer upp varenda gång man pratar träning och utebliven viktnedgång. Det påstås att man förbränner fett, men går upp motsvarande i muskler, vilket gör att vågen visar samma. Men är
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 14:08Ökningen i muskelmassa kan vara noll. Eller mer. Eller mindre.
Andra sätt att mäta:
Palpera muskler och fett före och efter. Mät med måttband före och efter. Testa hur mycket du orkar före och efter.Hänger man upp sig på siffran på vågen är det bara a
Ökningen i muskelmassa kan vara noll. Eller mer. Eller mindre.
Andra sätt att mäta:
Palpera muskler och fett före och efter. Mät med måttband före och efter. Testa hur mycket du orkar före och efter.
Hänger man upp sig på siffran på vågen är det bara a
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 17:07Henrik.
Det är väl inga mängder muskler man kan lägga på sig på ett år. Det är ju lättare att dra på sig vatten i musklerna som gör att man går upp lite i vikt när man börjar använda musklerna mer än man tidigare gjort.
Henrik.
Det är väl inga mängder muskler man kan lägga på sig på ett år. Det är ju lättare att dra på sig vatten i musklerna som gör att man går upp lite i vikt när man börjar använda musklerna mer än man tidigare gjort.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:45Skulle bara vilja flika in en sak i fettförbränningsdebatten... Det där med fettförbränningszon är egentligen ganska missvisande. Visst, man förbränner mer fett än kolhydrat PROCENTUELLT sett om man kör på en lägre intensitet, men det är det totala antale
Skulle bara vilja flika in en sak i fettförbränningsdebatten... Det där med fettförbränningszon är egentligen ganska missvisande. Visst, man förbränner mer fett än kolhydrat PROCENTUELLT sett om man kör på en lägre intensitet, men det är det totala antale
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:56Nu körs vanligtvis distans/fettförbränningspass i +fyra timmar
Nu körs vanligtvis distans/fettförbränningspass i +fyra timmar