Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 17:34Om du tar av hatten och boots så lär du gå ner 2 kg
Om du tar av hatten och boots så lär du gå ner 2 kg
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 17:41Tack för alla fina tips 🙂
Och är det så att min träning inte gjort att låren blivit större, så har jag väl blivit fetare av träningen 🙁
Tack för alla fina tips 🙂
Och är det så att min träning inte gjort att låren blivit större, så har jag väl blivit fetare av träningen 🙁
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 17:44Du har tränat så låren blir större! Därmed basta! 😉
Får se om jag tar en tur ikväll som planerat eller om det gör får ont i det skav jag fick sist jag var ut...
Du har tränat så låren blir större! Därmed basta! 😉
Får se om jag tar en tur ikväll som planerat eller om det gör får ont i det skav jag fick sist jag var ut...
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 17:50oj...skav är inte bra, testa silikondropparna 😉
oj...skav är inte bra, testa silikondropparna 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 17:58Mmm, får kanske göra det 😉
Mmm, får kanske göra det 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:41Hatt, boots och patronbälte av. Silikondroppar på. Hum... funkar det med vattenbaserat istället?
Hatt, boots och patronbälte av. Silikondroppar på. Hum... funkar det med vattenbaserat istället?
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:56Vattenbaserat absorberas av huden.
Vattenbaserat absorberas av huden.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 12:21henrik verkar ha bra koll...har du testat nu?
henrik verkar ha bra koll...har du testat nu?
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:05Nej, det var regnigt och blåsväder igår så det blev ingen cykeltur.
Tror dock inte jag kommer testa, kommer ju halka ur byxorna!
Nej, det var regnigt och blåsväder igår så det blev ingen cykeltur.
Tror dock inte jag kommer testa, kommer ju halka ur byxorna!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:25Silikon i byxorna?????????
Nej nej nej snälla - förklara inte!
Silikon i byxorna?????????
Nej nej nej snälla - förklara inte!