Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMaximal fettförbränning
You need to log in to create posts and topics.

Tror inte bara maten påverkar. Jag gick ner 10kg trots att jag åt exakt samma mat som innan. Enda skillnaden var att jag började cykla till jobbet, och då cyklade jag så fort att jag kom fram till jobbet genomsvett, och med hög puls. 🙂
Detta tog ca 2måna

Starkt jobbat!
10-20kg hade varit gött att gå ner.
Jag har inte gått ner så mycket nu, men jag märker helt klart att benen inte innehåller lika mycket fett som tidigare. Till och med så sambon börjar gilla dom 😉

Man ska inte alltid titta på vågen. Jag gick ner 5 kg när jag började cykla på början av året, men nu ligger jag still. Men jag är inte orolig för det. Kroppen bygger muskler och det väger mer. Tittar mer i spegeln nu än vågen och börjar gilla resultaten.

Jag har börjat träna ganska ordentligt efter nyår jämfört med tidigare. Tänkte att det skulle vara helt ok att gå ner en 4-5 kilo, men det är inte orsaken till min träning. Vågen står totalt still...till och med har jag gått upp lite i vikt sedan nyår. Ät

Man kan gå upp i vikt om man äter nyttigt och man kan gå ner i vikt om man äter onyttigt. Allt handlar om energibalans, kcal in vs. kcal ut.

Du kanske äter mer pga att din träning ger mer hunger?

Sedan kan man som sagt gå upp i vikt men bli smalare, byxorna kanske sitter lite lösare nu än vid nyår?

näe...låren känns större 🙂

Hmmm, men byxorna kanske känns mindre i midjan IAF? Även om låren har blivit grövre.
Jag har ju en del att ta av men jag ser stor skillnad på formen på låren IAF, känner även i skinkorna att det har tagit bra med cyklingen.

Äh...Mia du anar inte hur mycket man får träna för att få stor muskelmassa...alltså att det syns...

MEN muskler väger mer än fett!

Använd spegeln för att se framgång. Jag har stått still på 80 kg i ett halvår men blir bara starkare och vackrare för var dag 😀