Quote from Funbeat user on 8 November 2007, 10:25Jag tror att Polar har utlåning mot viss penning så man kan testa.
Jag tror att Polar har utlåning mot viss penning så man kan testa.
Quote from Funbeat user on 8 November 2007, 23:13Jag är otrolig nöjd med att jag började springa med pulsklocka. Den fick mig att börja springa på låg puls och den fick mig att bli ganska bra på det efter ett tag. Dessutom tycker jag det är oslagbart att göra tester med hjälp av den. Titigare har jag t
Jag är otrolig nöjd med att jag började springa med pulsklocka. Den fick mig att börja springa på låg puls och den fick mig att bli ganska bra på det efter ett tag. Dessutom tycker jag det är oslagbart att göra tester med hjälp av den. Titigare har jag t
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 12:36Intressant med alla era åsikter mmm...inte lätt att veta hur klockrent det blir med pulsträning (#) egentligen...
Jag har lånat en pulsklocka ibland och även om ex maxpulstestet jag gjorde inte stämmer helt så kommer jag att använda pulsklockan för att
Intressant med alla era åsikter mmm...inte lätt att veta hur klockrent det blir med pulsträning (#) egentligen...
Jag har lånat en pulsklocka ibland och även om ex maxpulstestet jag gjorde inte stämmer helt så kommer jag att använda pulsklockan för att