Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonMazda Stockholm Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

Supersprint
Sprint
Olympisk - Öppen Klass
Olympisk - Masters (RM)
Olympisk - SM & Elit
Olympisk - JSM
Stafettlag

Jag kommer gärna tillbaka till Stockholm och tävlar, det var en kul bana! Men har de verkligen fått SM-status redan? Bara undrar... ser att det står på deras hemsida men har förbundet allaredan nu pekat ut SM-arrangörerna för nästa år?

Bestämde mig för ett par månader sen att denna tävling ska bli målet för 2009!
Har aldrig tävlat i triathlon tidigare! Börjar med sprint! Ska bli kul! (t+)

Det är bra att du redan nu avslöjar dina tävlingsplaner Sara, för mitt mål 2009 är att klå dig i nåt race 😉

Mig veterligen är inte tävlingskalendern för 2009 satt ännu. Jag har fått inbjudan till arrangörsmöte i mitten av september och det är ju då som kalendern sätts. Det är i alla fall så det har fungerat tidigare år...

Tänker också köra nästa år. Tyckte verkligen att det var hur kul som helst. Men först blir det lite mer uppbygnadsträning och en massa frisimsnötande.

Tänker inte stå vid sidan om nästa år om det inte går att kombinera på något sätt. Typ Tävlings klass och sen stå och hjälpa alla motionärer på något sätt

Så var man då anmäld. Det blir triathlonpremiär för min del så det känns riktigt kul. Är det någon som vet ungefär när man kunde börja hyra en våtdräkt förra året?

Det var ganska sent, men då var det också första gången de arragerade tävlignen, så det kanske blir tidigare i år.
Jag har för mig att de först annonserade ut vecka 22 men uthyrningen kom igång först fyra veckor senare.

Det var jättekul förra året, rekommenderas starkt!