Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonMazda Stockholm Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Vart anmäler man sig.. på deras site så är anmälningen offline.

/Adrian

Den verkar öppen för mig, dock hade jag inte tänkt att anmäla mig än på ett tag. Känns onödigt att ligga ute med nästan 1000 spänn i 8 månader.

Adrian: Gå till http://stockholmtriathlon.se/
Klicka på BILD:https://console.clubsonline.com.au/gallery/images/Anm%C3%A4ldignu.gif

Klicka sen på "Anmäl dig här"-knappen...

Ahh.. anmäl dig knappen länkade till 2008 års event och anmäl dig 2009 knappen länka rätt.. dumt o ha kvar den gamla.

/Adrian

Bekräftelsen på anmälan säger ungefär "välkommen till 2008 års tävling"
men bekräftelsen på betalningen säger "Stockholm triathlon 2009".

Kan man få tillgodoräkna sig förra årets resultat också och hämta ut medaljen direkt?
(inläggskategori: fredagstra

Förra året missade jag hela tävlingen pga ett bröllop. I år tänkte jag vara med på ett eller annat sätt. Får se om jag tävlar eller agerar funktionär. Är tveksam till om någon av mina icke tri-bekanta har lust att hoppa in och vara funktionär i mitt ställ

Tänkte att Sthlm Triathlon skulle bli mitt första triathlon. Jag har fortfarande ganska mycket tid att komma i form och har planerat att gå en crawlkurs i vår och ska cykla vätternrundan.

Vilken distans tycker ni man ska börja med, sprint eller olympisk

Tänkte att Sthlm Triathlon skulle bli mitt första triathlon. Jag har fortfarande ganska mycket tid att komma i form och har planerat att gå en crawlkurs i vår och ska cykla vätternrundan.

Vilken distans tycker ni man ska börja med, sprint eller olympisk

Jag debuterade förra året på olympisk, det kändes bara bra!

Jag hade också min debut i förra årets Stockholm Triathlon och det blev Olympisk distans för min del.
Men det beror helt på vad du har för träningsbakgrund.
Jag hade tränat regelbundet men ett par år innan och genomfört en Klassiker, med ganska långsamma