Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 10:56Hej,
Vart anmäler man sig.. på deras site så är anmälningen offline.
/Adrian
Hej,
Vart anmäler man sig.. på deras site så är anmälningen offline.
/Adrian
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 11:33Den verkar öppen för mig, dock hade jag inte tänkt att anmäla mig än på ett tag. Känns onödigt att ligga ute med nästan 1000 spänn i 8 månader.
Den verkar öppen för mig, dock hade jag inte tänkt att anmäla mig än på ett tag. Känns onödigt att ligga ute med nästan 1000 spänn i 8 månader.
Quote from Elias Engqvist on 16 January 2009, 12:15Adrian: Gå till http://stockholmtriathlon.se/
Klicka på BILD:https://console.clubsonline.com.au/gallery/images/Anm%C3%A4ldignu.gifKlicka sen på "Anmäl dig här"-knappen...
Adrian: Gå till http://stockholmtriathlon.se/
Klicka på BILD:https://console.clubsonline.com.au/gallery/images/Anm%C3%A4ldignu.gif
Klicka sen på "Anmäl dig här"-knappen...
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 13:00Ahh.. anmäl dig knappen länkade till 2008 års event och anmäl dig 2009 knappen länka rätt.. dumt o ha kvar den gamla.
/Adrian
Ahh.. anmäl dig knappen länkade till 2008 års event och anmäl dig 2009 knappen länka rätt.. dumt o ha kvar den gamla.
/Adrian
Quote from Jonas Täng on 16 January 2009, 16:05Bekräftelsen på anmälan säger ungefär "välkommen till 2008 års tävling"
men bekräftelsen på betalningen säger "Stockholm triathlon 2009".Kan man få tillgodoräkna sig förra årets resultat också och hämta ut medaljen direkt?
(inläggskategori: fredagstra
Bekräftelsen på anmälan säger ungefär "välkommen till 2008 års tävling"
men bekräftelsen på betalningen säger "Stockholm triathlon 2009".
Kan man få tillgodoräkna sig förra årets resultat också och hämta ut medaljen direkt?
(inläggskategori: fredagstra
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 22:50Förra året missade jag hela tävlingen pga ett bröllop. I år tänkte jag vara med på ett eller annat sätt. Får se om jag tävlar eller agerar funktionär. Är tveksam till om någon av mina icke tri-bekanta har lust att hoppa in och vara funktionär i mitt ställ
Förra året missade jag hela tävlingen pga ett bröllop. I år tänkte jag vara med på ett eller annat sätt. Får se om jag tävlar eller agerar funktionär. Är tveksam till om någon av mina icke tri-bekanta har lust att hoppa in och vara funktionär i mitt ställ
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 23:04Tänkte att Sthlm Triathlon skulle bli mitt första triathlon. Jag har fortfarande ganska mycket tid att komma i form och har planerat att gå en crawlkurs i vår och ska cykla vätternrundan.
Vilken distans tycker ni man ska börja med, sprint eller olympisk
Tänkte att Sthlm Triathlon skulle bli mitt första triathlon. Jag har fortfarande ganska mycket tid att komma i form och har planerat att gå en crawlkurs i vår och ska cykla vätternrundan.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 23:04Tänkte att Sthlm Triathlon skulle bli mitt första triathlon. Jag har fortfarande ganska mycket tid att komma i form och har planerat att gå en crawlkurs i vår och ska cykla vätternrundan.
Tänkte att Sthlm Triathlon skulle bli mitt första triathlon. Jag har fortfarande ganska mycket tid att komma i form och har planerat att gå en crawlkurs i vår och ska cykla vätternrundan.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 00:22Jag debuterade förra året på olympisk, det kändes bara bra!
Jag debuterade förra året på olympisk, det kändes bara bra!
Quote from Lars Breström on 13 February 2009, 11:14Jag hade också min debut i förra årets Stockholm Triathlon och det blev Olympisk distans för min del.
Men det beror helt på vad du har för träningsbakgrund.
Jag hade tränat regelbundet men ett par år innan och genomfört en Klassiker, med ganska långsamma
Jag hade också min debut i förra årets Stockholm Triathlon och det blev Olympisk distans för min del.
Men det beror helt på vad du har för träningsbakgrund.
Jag hade tränat regelbundet men ett par år innan och genomfört en Klassiker, med ganska långsamma