Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 06:03Jag föreslår att du går in på resultatlistan från förra året och jämför med vad du tror att du själv skulle få för tider.
Jag föreslår att du går in på resultatlistan från förra året och jämför med vad du tror att du själv skulle få för tider.
Quote from Jonas Täng on 7 April 2009, 12:10Behaglig och trevlig är inte en distans - det är en inställning!
Jag tycker det är kanonkul att tävla. Men behagligt skulle jag inte vilja kalla det.
Behaglig och trevlig är inte en distans - det är en inställning!
Jag tycker det är kanonkul att tävla. Men behagligt skulle jag inte vilja kalla det.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 14:44hmmm hehehe....
*rodnar*
hmmm hehehe....
*rodnar*
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 15:10min tanke var nog mer om man skulle satsa på kortdistans första gången eller ta en långkörare där det kanske inte går att maxa lika länge som kortdistansare... får se vad jag gör. kanske så att det kan vara bra att bara vara åsådare första gången 🙂 har
min tanke var nog mer om man skulle satsa på kortdistans första gången eller ta en långkörare där det kanske inte går att maxa lika länge som kortdistansare... får se vad jag gör. kanske så att det kan vara bra att bara vara åsådare första gången 🙂 har
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 15:39Kommer du tidigt hinner du se eliten som startar tidigare 😉
Kommer du tidigt hinner du se eliten som startar tidigare 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 16:25startar du då 😉
startar du då 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 16:26Tänkt så iaf, om mitt knä håller, men det verkar den göra 🙂
Tänkt så iaf, om mitt knä håller, men det verkar den göra 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:26Som sagt, både sprint och olympisk räknas som kortdistans.
Som sagt, både sprint och olympisk räknas som kortdistans.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:22jaha... snart är det triathlontävlingspremiär för mig 🙂
Tycker det är lite tyst i denna tråd 😉
jaha... snart är det triathlontävlingspremiär för mig 🙂
Tycker det är lite tyst i denna tråd 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:02tyst! jag laddar (H)
tyst! jag laddar (H)