Quote from Guest on 13 August 2012, 13:16Såg denna dokumentär igårkväll och nu idag igen. Gripande!
http://www.svtplay.se/video/205991/medaljens-pris
Grus/gräsbanor igen och illegalisera spik?
Såg denna dokumentär igårkväll och nu idag igen. Gripande!
http://www.svtplay.se/video/205991/medaljens-pris
Grus/gräsbanor igen och illegalisera spik?
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 13:26Förbjud smärtstillande inom friidrotten.
Förbjud smärtstillande inom friidrotten.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 08:00Jag tycker nog det allra värsta var alla skador bland ungdomar. Är det verkligen vettigt att 14-åringar får förslitningsskador som man förr mest såg hos 80-åringar?
Jag tycker nog det allra värsta var alla skador bland ungdomar. Är det verkligen vettigt att 14-åringar får förslitningsskador som man förr mest såg hos 80-åringar?
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 08:02De satt precis och diskuterade Diklofenak på ettan i morse.
De satt precis och diskuterade Diklofenak på ettan i morse.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 08:03Nej det är inte vettigt och tyder ju starkt på att träningssättet verkar lämna mycket i övrigt att önska.
Nej det är inte vettigt och tyder ju starkt på att träningssättet verkar lämna mycket i övrigt att önska.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 13:01Lämnar mycket i övrigt att önska? Har för mig att Klüft var bäst i världen. Men jag kan ju ha fel. Våra respektive träningsupplägg slår säkert Klüft på fingrarna vilken dag i veckan som helst.
Lämnar mycket i övrigt att önska? Har för mig att Klüft var bäst i världen. Men jag kan ju ha fel. Våra respektive träningsupplägg slår säkert Klüft på fingrarna vilken dag i veckan som helst.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 13:06Klüft var, i mångkamp, ohotad världsetta så länge hon höll på. Hon slog den magiska 7 000p-gränsen. Outstanding helt enkelt.
Men random förståsigpåare på bettan vet säkert bättre, och hade kunnat coacha henne till större rekord antar jag... (#)
Klüft var, i mångkamp, ohotad världsetta så länge hon höll på. Hon slog den magiska 7 000p-gränsen. Outstanding helt enkelt.
Men random förståsigpåare på bettan vet säkert bättre, och hade kunnat coacha henne till större rekord antar jag... (#)
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 13:11Tror hon syftade på att friidrotts-ungdomars/barns träning behöver ses över. På tok för likt elitens är min uppfattning.
Tror hon syftade på att friidrotts-ungdomars/barns träning behöver ses över. På tok för likt elitens är min uppfattning.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 13:13Läs först kommentera sen.
Läs först kommentera sen.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 14:01Nej precis, Celos svarade nog på min synpunkt om att det är oroande att barn i yngre tonåren får förslitningsskador.
Jag tycker att man måste skilja på elitidrott och barnidrott. Att elitidrottare blir skadade för livet är en sak, de har valt en speciel
Nej precis, Celos svarade nog på min synpunkt om att det är oroande att barn i yngre tonåren får förslitningsskador.
Jag tycker att man måste skilja på elitidrott och barnidrott. Att elitidrottare blir skadade för livet är en sak, de har valt en speciel