Quote from Åsa Tysklind on 17 December 2008, 21:30vad är en bra momentnyckel ?
Jag har tittat på CC finns det en Pro för 800 och en syntace for 1095 är dom ok att använda eller ska man ha ännu dyrare ?Minns att det fanns en på mekonomen för något år sedan väldigt billig men den kvaliten var inget vidar
vad är en bra momentnyckel ?
Jag har tittat på CC finns det en Pro för 800 och en syntace for 1095 är dom ok att använda eller ska man ha ännu dyrare ?
Minns att det fanns en på mekonomen för något år sedan väldigt billig men den kvaliten var inget vidar
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 22:01Du får nog upp i 5-700:- för en 4-20 Nm.
Du får nog upp i 5-700:- för en 4-20 Nm.
Quote from ellen olsson on 28 December 2008, 10:21BBB:s momentnyckelsats fick bra betyg i Top Vélo.
BBB:s momentnyckelsats fick bra betyg i Top Vélo.
Quote from Berit Bengtson on 28 December 2008, 17:43David P skrev:
> Momentnyckel är bra till karbonprylar.Karbonprylar, är det de som kommer från karbon?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Karbon
David P skrev:
> Momentnyckel är bra till karbonprylar.
Karbonprylar, är det de som kommer från karbon?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Karbon
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 18:21Ja, från min barndom.
Ja, från min barndom.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 18:51karbonpapper karbonband karbonkopia funkar ju så varför inte utveckla språket med ytterligare prylar i karbon:-)
karbonpapper karbonband karbonkopia funkar ju så varför inte utveckla språket med ytterligare prylar i karbon:-)
Quote from j sollerman on 28 December 2008, 19:32*mmm* carbon...
*mmm* carbon...
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 22:28Håhåjaja, jag är så gammal att jag minns när det hette kolfiber...
Håhåjaja, jag är så gammal att jag minns när det hette kolfiber...
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 21:45Att lära sig meka är viktigt om man inte vill betala rättså dyra pengar för god service. Inte minst för att man blir duktig på att ställa diagnos på sin cykel när något är fel, och man kan också justera ev missförhållanden i fält. Lägg därför lite energi
Att lära sig meka är viktigt om man inte vill betala rättså dyra pengar för god service. Inte minst för att man blir duktig på att ställa diagnos på sin cykel när något är fel, och man kan också justera ev missförhållanden i fält. Lägg därför lite energi
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 20:23Tack för ett mycket informativt svar.
Tack för ett mycket informativt svar.