Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:44Ska du ha en som hela cykeln hänger i luften eller bara stöd o häng på bakdäck ???
Ska du ha en som hela cykeln hänger i luften eller bara stöd o häng på bakdäck ???
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:45Då kallas det trainer. . .
Då kallas det trainer. . .
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:46så fick man se vad ett meckställ va också. tack maria
så fick man se vad ett meckställ va också. tack maria
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:46He he. Tänkte jag med.
He he. Tänkte jag med.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:48Varsågod Jessica, googlade det så klart. Det man inte själv kan löser oftast google.
Varsågod Jessica, googlade det så klart. Det man inte själv kan löser oftast google.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:50men trainers används väl till mek eller ???
men trainers används väl till mek eller ???
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 20:50Jag vill nog att hela cykeln ska vara i luften. Är den ställningen som Maria föreslår bra?
Jag vill nog att hela cykeln ska vara i luften. Är den ställningen som Maria föreslår bra?
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:52ingen aaaaning men det var samma stuk på Classe o och biltema ...700 på bägge ställe
ingen aaaaning men det var samma stuk på Classe o och biltema ...700 på bägge ställe
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:53Trainer används att cykla på. Hade en en gång och såg inga fördelar med att använda den som mekställ utan fortsatte med att hänga cykelnpå en uttdragen kökslåda. Mekställ lyfter upp cykeln i än mer arbetsvänlig höjd.
Trainer används att cykla på. Hade en en gång och såg inga fördelar med att använda den som mekställ utan fortsatte med att hänga cykelnpå en uttdragen kökslåda. Mekställ lyfter upp cykeln i än mer arbetsvänlig höjd.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:55Oning på svearen från götet....tack !!
Oning på svearen från götet....tack !!