Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:56Park Tools mekställ är stabila och robusta, de kan man lita på C .
Park Tools mekställ är stabila och robusta, de kan man lita på C .
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 21:01Men har det de grundläggande basfunktioner som innebär att det håller cykeln i ett stabilt grepp, är höj- och sänkbart och är det blått?
Men har det de grundläggande basfunktioner som innebär att det håller cykeln i ett stabilt grepp, är höj- och sänkbart och är det blått?
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:02Det var ju ett park tool det blå....
Det var ju ett park tool det blå....
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:03För övrigt så är biltemas ställ inte stabilt, Clabba olssons är lite mer stabilt, för priset är det bra, men inte mer än man kan förvänta sig av priset...
För övrigt så är biltemas ställ inte stabilt, Clabba olssons är lite mer stabilt, för priset är det bra, men inte mer än man kan förvänta sig av priset...
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:05måste inte stället matcha cykeln?
måste inte stället matcha cykeln?
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:07Sprejfärg Jessica!!!!! Du om någon borde vara på det klara att man kan måla om saker, typ väggar och mekställ
Sprejfärg Jessica!!!!! Du om någon borde vara på det klara att man kan måla om saker, typ väggar och mekställ
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:11det största jag målat om är en dockbyrå.
kan bli spännande väggar på nya kliniken
det största jag målat om är en dockbyrå.
kan bli spännande väggar på nya kliniken
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 21:12Jag hittar bara det för 299 på biltema men det på Clabbe såg ok ut på bilden!
Jag hittar bara det för 299 på biltema men det på Clabbe såg ok ut på bilden!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:15jag såg fel....sorry....du har rättt 299 btema
jag såg fel....sorry....du har rättt 299 btema
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:15Kanske du ska hålla dig till att titta på det på bild
Kanske du ska hålla dig till att titta på det på bild