Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 22:28Ryan: Visst är det så att bra prestationer ger självförtroende. Och just det där att man faktiskt förstår vad som är möjligt. Det är rätt häftigt. Bra där med din löpning. Lycka till!
Många intressanta tankar där, Niklas. Jag har själv funderat en del på
Ryan: Visst är det så att bra prestationer ger självförtroende. Och just det där att man faktiskt förstår vad som är möjligt. Det är rätt häftigt. Bra där med din löpning. Lycka till!
Många intressanta tankar där, Niklas. Jag har själv funderat en del på
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 09:03Även om man har klockan med sig behöver man väl inte springa och titta på den hela tiden? När jag springer annat än intervaller sätter jag bara på klockan och sedan kör jag på känsla. Kollar gör jag efteråt eller någon gång ibland om jag stannar till av n
Även om man har klockan med sig behöver man väl inte springa och titta på den hela tiden? När jag springer annat än intervaller sätter jag bara på klockan och sedan kör jag på känsla. Kollar gör jag efteråt eller någon gång ibland om jag stannar till av n
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:53Idag sprang jag Vinterutmaningen 10 km i 5:30-tempo. Det var jobbigare än att springa i 6-minuterstempo, men inte alls jättejobbigt eller oöverkomligt. Jag är inte riktigt typen som upprepar ett mantra för mig själv så där, utan jag bestämde mig bara för
Idag sprang jag Vinterutmaningen 10 km i 5:30-tempo. Det var jobbigare än att springa i 6-minuterstempo, men inte alls jättejobbigt eller oöverkomligt. Jag är inte riktigt typen som upprepar ett mantra för mig själv så där, utan jag bestämde mig bara för
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 21:04Beträffande klockan. Jag undrar om jag inte har en mental rubbning? Har jag en klocka på armen så kan jag inte låta bli att titta på den.
Detta, har jag upptäckt, gäller lyckligtvis endast för kortare distanser, alltså upp till 5 mil. Springer jag längr
Beträffande klockan. Jag undrar om jag inte har en mental rubbning? Har jag en klocka på armen så kan jag inte låta bli att titta på den.
Detta, har jag upptäckt, gäller lyckligtvis endast för kortare distanser, alltså upp till 5 mil. Springer jag längr
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 22:03Håller med Mikael. Jag sålde min pulsmätare när den (tiden) började från 0 efter 12 timmar...Grrr!
Fast då gällde det cykling.Jag har en del spärrar, men de ska jag knyta upp har jag tänkt. Vi får se vad det blir...
Kan folk köra som Kari Martens så k
Håller med Mikael. Jag sålde min pulsmätare när den (tiden) började från 0 efter 12 timmar...Grrr!
Fast då gällde det cykling.
Jag har en del spärrar, men de ska jag knyta upp har jag tänkt. Vi får se vad det blir...
Kan folk köra som Kari Martens så k
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 18:36När jag har sprungit med min GPS-klocka på träningspass, har jag alltid varit så "stressad" över att hela tiden springa nästan på tröskelnivå hela tiden och det kan vara jobbigt. En gång funkade inte klockan och jag valde att springa ändå och det var befr
När jag har sprungit med min GPS-klocka på träningspass, har jag alltid varit så "stressad" över att hela tiden springa nästan på tröskelnivå hela tiden och det kan vara jobbigt. En gång funkade inte klockan och jag valde att springa ändå och det var befr
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 10:23Jag använder Runkeepers coach-funktion - vid varje avverkad kilometer får jag veta vilken snitthastighet jag håller. Funkar peppande för mig - vågar springa på lite snabbare hela tiden!
Jag använder Runkeepers coach-funktion - vid varje avverkad kilometer får jag veta vilken snitthastighet jag håller. Funkar peppande för mig - vågar springa på lite snabbare hela tiden!