Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMerida Road Race 905 el Scultura …
You need to log in to create posts and topics.

Kolla på Jarlacykels hemsida. De säljer Merida 904 o 905 billigare än de priser du har hittat. har också flera andra cyklar i samma prisklass, t ex Trek, Nishiki o Bianchi.

såg testen av hjul i senaste Tour där dom billigaste hjulen - standardvarianten som får mycket skit på forum som det här - fick väldigt bra kritik vad jag kan förstå av tyskan

Vilka hjul var det?

Anders, har varit inne och kikat på deras sida också men vad jag ser så ligger Road Race 905 på ord pris 15.695kr och de verkar inte ha Scultura 904. Däremot Road Race 904, om det inte är någon knapp jag missat.... 🙂

Benny, vad är det för fel på Vittoria Rubino? Min uppfattning är att de är extremt punkteringssäkra men inte så slitstarka.

Redigering: Greppet har jag inga klagomål på. Om rullmotståndet är bra eller dåligt kan jag inte avgöra, men andra Vittoriadäck ha

> Benny, vad är det för fel på Vittoria Rubino?

Jag är inte Benny men jag är nyfiken på om någon kan säga något som är bra med dem...

> Benny, vad är det för fel på Vittoria Rubino?<

Notera att det finns flera modeller av Vittoria Rubino. Det som sitter på Meridan har 60TPi och är ett ganska tungt däck, 310g. Jag upplever det som ganska oinspirerande att köra på.

Som däck gör det abso

Veloflex Record är däck med riktigt bra kurvgrepp.

Jag ska beställa tubisar från FMB. Om jag beställer 10st eller fler så blir det fraktfritt.
http://www.fm-boyaux.fr/Guppy/

Benny vad är det som är riktigt dåligt med RS10 hjulen?