Quote from Berit Bengtson on 21 August 2009, 13:36Fp. David P ¤ påstod:
> Ksyrium Elite är bra och starka hjul för de som väger lite mer
> OCH de håller att spurta med.Det gäller möjligen enbart jämfört med andra fåekrade fabriksbyggda hjul.
Typ, RS10, Fulcrum, Aksium och (andra) Ksyrium.Med hjul by
Fp. David P ¤ påstod:
> Ksyrium Elite är bra och starka hjul för de som väger lite mer
> OCH de håller att spurta med.
Det gäller möjligen enbart jämfört med andra fåekrade fabriksbyggda hjul.
Typ, RS10, Fulcrum, Aksium och (andra) Ksyrium.
Med hjul by
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:40Det går också att köpa 40 ekrade hjul för Trekking med tandem och packning. De borde hålla.
Det går också att köpa 40 ekrade hjul för Trekking med tandem och packning. De borde hålla.
Quote from Berit Bengtson on 21 August 2009, 13:45leif åström skrev:
> kör därför själv på Mavic CPX 33 med gott om ekrar både fram och bakCXP33 är en tålig fälg, men reltivt tung och trots det inte såpass hög att det nämnbart påverkar aerodynamiken (dvs hastigheten)
För framhjulet är en DT RR1.1 sin
leif åström skrev:
> kör därför själv på Mavic CPX 33 med gott om ekrar både fram och bak
CXP33 är en tålig fälg, men reltivt tung och trots det inte såpass hög att det nämnbart påverkar aerodynamiken (dvs hastigheten)
För framhjulet är en DT RR1.1 sin
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 17:40" leif åström
2009-08-21 11:26rekommendera ett hjulpar och ange hur mycket snabbare skulle jag kunna köra på Vätternrundan eller annat motionslopp om jag bytte från RS10... "
Jag kan säga såhär om rs-10. Är du med och spurtar i ett lopp eller försök
" leif åström
2009-08-21 11:26
rekommendera ett hjulpar och ange hur mycket snabbare skulle jag kunna köra på Vätternrundan eller annat motionslopp om jag bytte från RS10... "
Jag kan säga såhär om rs-10. Är du med och spurtar i ett lopp eller försök
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 18:19Grahns (den svenska importören av Merida) har reat ut cyklar som handlarna har köpt på sig under sommaren:
http://www.grahns.se/FyndProdukter.asp?depart=Cykel
Alu-ramen på Road Race 905 (och 904) är riktigt bra men deras instegs carbon Scultura 904 hål
Grahns (den svenska importören av Merida) har reat ut cyklar som handlarna har köpt på sig under sommaren:
http://www.grahns.se/FyndProdukter.asp?depart=Cykel
Alu-ramen på Road Race 905 (och 904) är riktigt bra men deras instegs carbon Scultura 904 hål
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 18:30suddat
suddat
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 14:35Dum fråga kanske men brukar man kunna "stripe:a" om en kolfibercykel eller är färgen "inuti" kolfibret?
Dum fråga kanske men brukar man kunna "stripe:a" om en kolfibercykel eller är färgen "inuti" kolfibret?
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 19:13Är Bianchin den med pilbågsböjda ramen? Den ser ju bara konstig ut!
Är Bianchin den med pilbågsböjda ramen? Den ser ju bara konstig ut!
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 21:42Misstänker att det är densamma, nja... jag tycker ju icke det. 🙂
Misstänker att det är densamma, nja... jag tycker ju icke det. 🙂