Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMest cykel för pengarna (max 20 t …
You need to log in to create posts and topics.

Är det på samma sätt med folk o fä som har köpt snikramar av tvivelaktig kvalitet, lååånga leveranstider och med dålig support-garantier?
Varför inte då köpa direkt på lastkajen i Kina. De kostar bara 500:- på plats.

Sedan kan man med rätt kontakter köp

Men vad bra David, du kanske kan dela med dig av dina kontakter?

Ja, det gör jag, till mina vänner.

*med jugoslavisk brytning* David, David.. Jeg troede du var min ven David.. 😉

Skämt åsido.. jag funderade lite till på ursprungsfrågan.. Mest cykel för pengarna är svårdefinierat, beror helt på vad man ska ha cykeln till..

Om jag bara fick lov att ha e

Nope, dom säger "Kompis" till alla.

”Det roliga med en hel del personer som har köpt -cyklar är att de verkar identifiera sig med det varumärke de har betalat dyra pengar för. För de flesta andra människor är detta beteende helt obegripligt, varför det också ligger nära till hands att

Få vill erkänna dåliga köp. Ju dyrare, desto mindre vill de erkänna det. Därför ska man ta alla reviewsiter med en stor nypa salt, den typen av peer-review är inte alltid vad man tror.

Tack för alla inlägg. Måste fråga en sak. Ni som gillar Wilier. Hur står sig Athena 11 mot Ultegra? Om jag förstått rätt är Athena i nivå med 105?

Lite bättre. Cirka 9.1%
Edit tycker mot Ultegra

Förstod att du skulle avrunda uppåt. Men sig 10% är väl ungefärligt nog. Om man nu bor i rätt stad och kan få tag på reservdelar/slitdelar när det behövs.